اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ChatGPT برای توسعه‌دهندگان
مسیر آموزشی

آموزش ChatGPT برای توسعه‌دهندگان

289,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 289,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره‌ی آموزش ChatGPT برای توسعه‌دهندگان، خواهید آموخت که چگونه از یک مدل زبان بزرگ (LLM) برای ساخت سریع برنامه‌های جدید و قدرتمند استفاده کنید. با استفاده از OpenAI API، می‌توانید به سرعت قابلیت‌هایی ایجاد کنید که قبلاً مقرون به صرفه نبودن ویا به سادگی امکان پذیر نبودند. این دوره کوتاه که توسط علیرضا اخوان‌پور تدریس می‌شود، نحوه عملکرد LLM‌ها را شرح می‌دهد، بهترین شیوه ها را برای مهندسی پرسش (Prompt نویسی) ارائه می‌دهد، و نشان می‌دهد که چگونه API های LLM می‌توانند در برنامه‌های کاربردی برای وظایف مختلف استفاده شوند، از جمله:  خلاصه‌کردن (به عنوان مثال، خلاصه کردن نظرات کاربران برای اختصار)   استنتاج (به عنوان مثال، طبقه بندی احساسات، استخراج موضوع تبدیل متن (به عنوان مثال، ترجمه، تصحیح املا و دستور زبان)  در حال گسترش (به عنوان مثال، نوشتن خودکار ایمیل) علاوه بر این، شما در دوره‌ی آموزش ChatGPT برای توسعه‌دهندگان دو اصل کلیدی برای نوشتن اعلان‌های مؤثر را خواهید آموخت: نحوه مهندسی سیستماتیک اعلان‌های خوب همچنین ساخت یک ربات چت سفارشی در این دوره همه‌ی مفاهیم با مثال‌های متعددی آموزش داده شده‌اند که می‌توانید مستقیماً در محیط نوت‌بوک Jupyter با آنها کار کنید تا با پرامپ نویسی، به صورت تجربی و عملی آشنایی پیدا کنید. مرجع این دوره، دوره‌ی “ChatGPT Prompt Engineering for Developers” تدریس شده توسط Andrew NG بوده که برگرفته از سایت deeplearning.ai است.   دوره آموزش ChatGPT برای توسعه‌دهندگان برای چه کسانی مناسب است؟ دوره آموزش ChatGPT برای توسعه‌دهندگان برای مبتدیان مناسب است. برای این دوره فقط به درک اولیه پایتون نیاز است. همچنین این دوره برای آن دسته از مهندسین یادگیری ماشین که مایل به نزدیک شدن به لبه مهندسی پرسش (Prompt) و استفاده از LLM هستند، مناسب است.
دوره آموزش ChatGPT برای توسعه‌دهندگان دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط علیرضا اخوان‌پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 289,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ChatGPT برای توسعه‌دهندگان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی