اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کامل ChatGPT برای مارکترها
مسیر آموزشی

آموزش کامل ChatGPT برای مارکترها

289,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 289,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :15 نظر3.8
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Evan Doyle0
  • زمان:1 ساعت و 31 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اخیراً با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از هوش مصنوعی در سیستم‌های گفتگوی خودکار، برند‌ها می‌توانند به راحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. ChatGPT یکی از جدیدترین سامانه‌های گفتگوی خودکار محسوب می‌شود که توسط OpenAI ارائه شده است. دوره آموزش ChatGPT در دیجیتال مارکتینگ با هدف آموزش کار با این ابزار در امور دیجیتال مارکتینگ تهیه و تدوین شده است که در ادامه آن را معرفی خواهیم کرد. دوره آموزش ChatGPT در دیجیتال مارکتینگ دوره آموزش ChatGPT در دیجیتال مارکتینگ یکی از دوره های آموزشی محبوب در مکتب خونه است که با هدف آموزش و پرامپت نویسی چت بات ChatGPT در امور دیجیتال مارکتینگ تهیه و تدوین شده است. در این دوره کاربران یاد خواهند گرفت که چگونه از این ابزار برای خودکارسازی فرایندها یا ساده سازی آن‌ها در امور بازاریابی استفاده کنند. آموزش کامل ChatGPT برای بازاریابان برای چه کسانی مناسب است؟ دوره آموزش ChatGPT در دیجیتال مارکتینگ برای افراد زیر مناسب است: بازاریابان سازندگان محتوا اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی مدیران رسانه‌‌های اجتماعی وبلاگ نویسان CMOها کپی رایترها مدیران بازاریابی محصول متخصصان محتوا کارشناسان سئو یوتیوبرها کارآفرینان آنلاین دانشجویان حوزه درآمد غیرفعال کسی که می‌خواهد از فناوری هوش مصنوعی پیشی بگیرد سر فصل‌های دوره آموزش ChatGPT در دیجیتال مارکتینگ سر فصل‌های دوره آموزش ChatGPT در دیجیتال مارکتینگ به صورت موارد زیر هستند: آشنایی با ChatGPT شروع کار با ChatGPT استراتژی‌های استفاده از ChatGPT برای رسانه‌های اجتماعی   استراتژی‌های استفاده از ChatGPT برای بازاریابی ایمیلی   استراتژی‌های استفاده از ChatGPT برای بازاریابی محتوا   چگونه از ChatGPT برای بهبود پیام‌رسانی برند استفاده کنیم؟ استراتژی استفاده از ChatGPT با چت‌بات‌ها اخلاقیات بازاریابی که باید در نظر گرفته شود نتیجه‌گیری
دوره آموزش کامل ChatGPT برای مارکترها دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Evan Doyle مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 289,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامل ChatGPT برای مارکترها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی