اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع 0 تا 100 طراحی و راه‌اندازی کسب و کار و استارتاپ
مسیر آموزشی

آموزش جامع 0 تا 100 طراحی و راه‌اندازی کسب و کار و استارتاپ

2,549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: 2,549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آغاز یک کسب‌وکار نوپا می‌تواند برای هر فردی چالشی بزرگ باشد اما با یادگیری مراحل و مفاهیم کارآفرینی و بازاریابی، همه می‌توانند چگونگی راه‌اندازی یک کسب‌وکار اینترنتی را یاد بگیرند. دوره‌های آموزشی برای کمک به راه‌اندازی کسب‌وکار خانگی و آنلاین، با ارائه راهکارهای کاربردی از جمله کار با وردپرس و بازاریابی، شرایط موفقیت در این حوزه را فراهم می‌کنند. استارتاپ‌ها با استفاده از سرمایه و ایده‌های خود، می‌توانند به شغل اینترنتی دست یابند و در مسیر پول‌سازی و موفقیت قرار گیرند. دروه آموزش راه اندازی کسب و کار با هدف آموزش این ترند جذاب در مکتب خونه تهیه و تدوین شده است که در ادامه آن را معرفی خواهیم کرد. دوره آموزش طراحی و راه‌ اندازی کسب و کار  دوره جامع 0 تا 100 طراحی و راه ‌اندازی کسب‌ و کار و استارتاپ بر مبنای تجربیات واقعی و دانش مدیریتی کسب شده در اکوسیستم استارتاپی و کارآفرینی ایران شکل‌گرفته و رسالت و مأموریت آن افزایش میزان موفقیت مخاطب در طراحی و راه‌اندازی کسب‌وکار، استارتاپ و محصول است. ازآنجایی‌که ضریب شکست کسب‌وکارها در ایران به دلیل شرایط دشوار و پیچیده اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و تحریمی بسیار بالا است، اقدام بدون آگاهی و دانش می‌تواند منجر به شکست شود و در طی سال‌های گذشته به‌وفور شاهد ظهور و افول کسب‌وکارهای بزرگ و استارتاپ‌های نوآور بوده‌ایم اما آنچه که حاصل این تجربیات است در این دوره آموزش راه‌ اندازی کسب و کار  برای شما تجمیع شده است تا باتکیه‌بر آن بتوانید مسیر سخت و دشوار کارآفرینی را به‌سلامت و با حداقل هزینه طی کنند. هدف از دوره آموزش طراحی و راه‌ اندازی کسب و کار مأموریت و رسالت این دوره آموزش راه اندازی کسب و کار ارائه جمعی از مهارت‌های مدیریتی کسب‌وکار است که به مدیران و بنیان‌گذاران هر کسب‌وکاری کمک می‌کند تا ضمن کسب اندیشه و پارادایم مدیریتی و کارآفرینی به نکات و ضرایبی که پرداختن یا نپرداختن به آن‌ها می‌تواند موجب موفقیت و شکست هر کسب‌وکاری شود. در این دوره سعی شده است مسیر طراحی و راه‌اندازی کسب‌وکار به‌دقت برای شما تشریح داده شود و هر آنچه که در یک سال تا دو سال اول راه‌اندازی کسب‌وکار بدان نیاز است در اختیار شما قرار گیرد. مطالعه دقیق، توجه به جزئیات و واژگان کلیدی به‌کاررفته در این ویدئوها نقش تعیین‌کننده‌ای در پیاده‌سازی موفق کسب‌وکار شما را ایفا خواهد کرد. دوره آموزش راه اندازی کسب وکار برای چه کسانی مناسب است؟ این دوره برای افراد زیر می‌تواند مفید واقع شود: علاقه‌مندان به کارآفرینی و راه‌اندازی کسب‌وکار فریلنسرها و افرادی که می‌خواهند خویش‌فرما و خود اشتغال باشند مدیران محصول و پروژه‌های بزرگ و کوچک مدیران ارشد سازمان‌ها که با موضوع برنامه‌ریزی و نوآوری سروکار دارند پس از پایان دوره چه مهارت‌هایی را کسب خواهیم کرد؟ شما پس از مطالعه دقیق این دوره به مهارت‌های زیر مجهز خواهید شد: 1- اندیشه کارآفرینانه 2- مهارت تفکر طراحی محصول و کسب‌وکار 3- ایده‌پردازی و ایده‌پروری 4- محاسبات و پیش‌بینی مالی و اقتصادی (برنامه‌وبودجه) 5- برنامه‌ریزی مدیریتی و تحلیل استراتژیک 6- ارائه و پرزنتیشن پروژه به مدیران و افراد حقیقی و حقوقی مختلف 7- شناخت و تحلیل ترندها و اتفاقات تأثیرگذار ایران و جهان 8-  آگاهی از عوامل شکست هر کسب‌وکار و پروژه
دوره آموزش جامع 0 تا 100 طراحی و راه‌اندازی کسب و کار و استارتاپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط هومن هوشیاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 2,549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع 0 تا 100 طراحی و راه‌اندازی کسب و کار و استارتاپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی