اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت استرس و موفقیت در آزمون‌ها
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت استرس و موفقیت در آزمون‌ها

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:امین مهرورز0
  • زمان:2 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

حدود 75% مردم از استرسی رنج می­برند که بر سلامت روانی یا جسمی آن­ها تأثیرگذار است. مغز ما از استرس به‌عنوان پاسخی به شرایط بیرونی و محیط استفاده می‌کند و از واکنش‌های بنیادی مغز ما نشاط می‌گیرد؛ بنابراین ما کنترلی بر روی ماهیت استرس نداریم. ما تنها شانس این را داریم که استرس را مدیریت کنیم؛ بنابراین در دنیایی پر از محرک‌های استرس‌زا مدیریت این واکنش مغز به یک مهارت کلیدی برای حفظ سلامتی ما تبدیل می‌شود  و یادگیری مهارت مدیریت استرس یک‌قدم روبه‌جلو برای افزایش بهره­وری و بهبود کیفیت زندگی ما خواهد بود. دوره آموزش مدیریت استرس و موفقیت در آزمون‌ها برای چه کسانی مناسب است؟ این دوره با تمرکز بر روی یکی از استرس‌زاترین شرایط ممکن برای هر انسانی یعنی آزمون‌ها، مهارت مدیریت استرس را بررسی می‌کند و کمک می‌کند در یکی از استرس‌زاترین محیط‌ها بتوانید با آرامش و احساس کنترل بر روی شرایط رفتار کنید.   در دوره آموزش مدیریت استرس و موفقیت در آزمون‌ها به چه مباحثی می‌پردازیم؟‌ در این دوره آموزشی به بررسی چیستی استرس از دیدگاه مغز می‌­پردازیم و تلاش می­کنیم آن را بشکافیم و روش‌ها و تکنیک‌هایی را استفاده کنیم که امروزه در سراسر دنیا به‌عنوان ترفندهایی برای مدیریت استرس پذیرفته شده‌اند. در پایان این دوره، شما قادر خواهید بود تا با داشتن فهم دقیق و علمی از ماهیت استرس و اجرای تکنیک­های مدیریت آن، هم در زندگی روزمره و هم در شرایط بحرانی عملکرد قابل‌توجهی داشته باشید.
دوره آموزش مدیریت استرس و موفقیت در آزمون‌ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط امین مهرورز مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت استرس و موفقیت در آزمون‌ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی