اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فیزیک عمومی هالیدی - الکتریسیته
مسیر آموزشی

آموزش فیزیک عمومی هالیدی - الکتریسیته

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فیزیک هالیدی به اصول و مفاهیم اساسی اشاره دارد که بنیاد و اساس موضوع را تشکیل می ‌هد. از این اصول برای درک رفتار ماده و انرژی در جهان استفاده می‌شود. دوره آموزش فیزیک هالیدی با هدف آموزش این جنبه از فیزیک و بنابر کتاب فزیزیک هالیدی تهیه و تدوین شده است که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم. دوره آموزش فیزیک هالیدی دوره آموزش فیزیک هالیدی به همت مکتب خونه و به تلاش استاد این درس یعنی، امیرحسن میوه‌چیان تهیه و تدوین شده است و در آن به آموزش کتاب فیزیک هالیدی و مفهوم و ساس این جنبه از درس فیزیک پرداخته می‌شود. آموزش پتانسیل الکتریکی در فیزیک هالیدی از اهداف اصلی این دوره است. این دوره آموزش در 6 سرفصل و به مدت زمان ٦ ساعت تدریس شده است و برای درک مفاهیم فیزیک هالیدی یکی از بهترین دوره‌های آموزش فیزیک هالیدی محسوب می‌شود. دوره آموزش فیزیک هالیدی برای چه کسانی مناسب است؟ دوره آموزش فیزیک هالیدی برای تمامی دانشجویان رشته فیزیک، دانشجویان رشته برق و سایر علاقه‌مندان به مباحث درس و رشته فیزیک دوره‌ای مناسب است و در آن به زبان ساده مفهوم فیزیک هالیدی و مفاهیم آن آموزش داده خواهد شد. در دوره آموزش فیزیک هالیدی به چه مباحثی پرداخته می‌شود؟ همانطور که در بالا به آن اشاره شد این دوره شامل ٦ سرفصل است که در آن مفاهیم زیر پوشش داده خواهد شد: قانون کولن و میدان الکتریکی قانون گاوس پتانسیل الکتریکی ظرفیت جریان و مقاومت الکتریکی مدارهای الکتریکی
دوره آموزش فیزیک عمومی هالیدی - الکتریسیته دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط امیرحسن میوه‌چیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیزیک عمومی هالیدی - الکتریسیته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی