اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش گلدوزی با دست
مسیر آموزشی

آموزش گلدوزی با دست

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هنر گلدوزی با دست جزء هنرهایی است که تاریخ بسیار طولانی دارد و از زمان‌های گذشته با دوخت طرح‌های مختلف بر روی لباس بسیار رونق داشته است. در واقع می‌توان گفت این هنر برگرفته از توجه گذشتگان به پیرامون  خود بوده است که هر آنچه در محیط اطراف خود زیبا و چشم نواز بوده است به همراه سلیقه شخصی خود روی پارچه انتقال داده و آن را تبدیل به یک اثری هنری با ارزش می‌کردند گلدوزی دستی به دلیل ظرافت و تنوع در رنگ، نخ‌ها و با ترکیب به جا در چیدمان گل و بوته‌ها در کنار هم بازگوکننده هنر دست بافنده را نشان می‌دهد. از بارزترین ویژگی‌های هنر گلدوزی دستی این است که طرح‌های بسیار پیچیده را هم می‌تواند با ظرافت تمام اجرا کرد و نتیجه‌ای لذت‌بخش و ایده‌آل را به پارچه بخشید و در پایان هر بیننده‌ای را از دیدن آن بر سر ذوق آورد.  امید است شما عزیزان هنرمند با بهره‌گیری از آموزش اصولی می‌توانید به آن نتیجه مطلوبی برسید و بعد از آموزش و تجربه کافی به خلق آثار زیبا که هنردستان خود شما است اثری بی بدیل را خلق کنید.  هدف از دوره آموزش گلدوزی با دست چیست؟ گلدوزی دستی یکی از هنرهای بسیار ارزشمند است که به دلیل ظرافت در کار آن را تبدیل به صنایع دستی محبوب و پرطرفدار کرده است. هنر گلدوزی بسیار زیبا و چشم نواز است و شما می‌توانید هر نوع طرح یا حتی طرح‌های برگرفته از طبیعت را روی پارچه منتقل کنید و با هنردستان خود به پارچه روح و زندگی ببخشید. در آموزش‌هایی که پیش رو خواهید دید هدف آن است که تمام نکات گلدوزی از پایه آموزش داده شود و با فراگیری انواع گل‌ها و برگ‌ها و البته دقت و تمرین کافی بتوانید به لباس‌های خود جذابیت بیشتری ببخشید گلدوزی با دست کاربردهای زیاد است از جمله روی پوشاک و لباس‌های مجلسی، رو میزی، سجاده و جانماز، سرویس خواب، سرویس آشپزخانه و... و به ویژه برای نوعروسان بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما عزیزان می‌توانید با آموزش اصولی و به همراه دقت و سلیقه شخصی خود اثری چشم‌نوازی را خلق کنید گلدوزی دستی یک هنر ارزشمند و مانند هر محصولی از صنایع دستی دارای قیمت بالایی است و آن به دلیل زحمت و ظرافتی است که بافنده در آن به کار برده شده است و شما فراگیران عزیز می‌توانید با کمترین هزینه نقشه‌های زیبایی به وجود آورید و علاوه بر رضایت مطلوب از آن اثر کسب درآمد هم داشته باشید.
دوره آموزش گلدوزی با دست دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط زهرا تقی‌زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گلدوزی با دست را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی