اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نقش Coaching در صنعت بیوتکنولوژی
مسیر آموزشی

آموزش نقش Coaching در صنعت بیوتکنولوژی

389,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 389,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش کوچینگ بیولوژی به عنوان یکی از حوزه‌های مهم بیوتکنولوژی، به شیوه‌ای مدیریتی و پیشرفته برای دستیابی به هدف‌های مختلف در رشته بیوتکنولوژی به کار می‌رود. در واقع، این شیوه آموزشی با تمرکز بر روی توانمندی‌های فردی و تیمی، به جهت بهبود کیفیت و کارآیی فردی و سازمانی در این رشته مورد استفاده قرار می‌گیرد. دوره آموزش کوچینگ بیوتکنولوژی با هدف آموزش این ترند در مکتب خونه تهیه و تدوین شده است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. دوره آموزش کوچینگ بیوتکنولوژی یک مربی فضا و ساختاری را برای انعکاس فراهم می‌کند که برای یادگیری و رشد لازم است. آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا بفهمید ارزش‌های شما چیست و اقدامات شما در کجا از ارزش‌ها یا اهداف بیان شده شما متفاوت است. یک مربی خوب می‌تواند به شما کمک کند تا با آنچه در زندگی و کار خوددوست دارید ارتباط برقرار کنید. در فضای بیوتکنولوژی، پروژه‌های باقاعده‌های زیادی به سازمان‌ها، سرازیر شده که بسیاری نیاز به سیستم جدید داشته و آنها نیز، نیاز به رهبری بااستعداد داشته. ما در این دوره آموزش کوچینگ بیوتکنولوژی به نکات کلیدی کوچینگ بیوتکنولوژی برای ارتقا سازمان و توسعه رهبران موفق در این حوزه می‌پردازیم. اهمیت یادگیری دوره آموزش کوچینگ بیوتکنولوژی صنعت بیوتکنولوژی با پیچیدگی‌ها و چالش‌های زیادی که در بازار اقتصادی داشته و همچنین به دلیل عدم پرورش مناسب افراد آکادمی، صنعت محور و دور بودن بخش صنعت از حوزه آکادمی، خصوصاً در ایران با چالش‌های زیادی روبه‌رو بوده است. از طرف دیگر، وجود مربی‌های مناسب در جهت ارتقا و آموزش سازمان‌ها، شکاف وسیعی در حوزه صنعت بیوتکنولوژی داشته است. باتوجه‌به اهمیت کوچینگ در سالهای اخیر و رشد وسیع آن در بسیاری از حوزه‌های پزشکی، ما در این دوره آموزش کوچینگ بیوتکنولوژی به اهمیت آن در سازمان‌های بیوتکنولوژی خواهیم پرداخت. امید است در آموزش Coaching در صنعت بیوتکنولوژی اهمیت نقش موثر مربی آموزش دیده را  در ارتقا بسترهای سازمانی و شگل گیری استارت آپ ها و متشکل‌های وسیع تر سازمانی و همچنین  بهره‌وری از نیروی انسانی نشان دهد. هدف از آموزش کوچینگ بیولوژی چیست؟  هدف این آموزش کوچینگ در بیوتکنولوژی، ارتقای مهارت‌های فردی، ارزیابی و بهینه‌سازی روش‌های کاری جهت دستیابی به اهداف مشترک و بهبود عمل‌کرد تیم است. آموزش کوچینگ بیوتکنولوژی با استفاده از مدل کوچینگ، بیزینس کوچینگ، لایف کوچینگ و کوچینگ پیوسته، به عنوان یکی از اصولی‌ترین روش‌های آموزشی در رشته بیوتکنولوژی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر شما نیز به دنبال آموزشی پویا و به‌روز در رشته بیوتکنولوژی هستید، می‌توانید در این دوره کوچینگ بیولوژی با تجربه و متخصصان این حوزه آشنا شوید.
دوره آموزش نقش Coaching در صنعت بیوتکنولوژی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط الهام قاضی‌زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 389,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نقش Coaching در صنعت بیوتکنولوژی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی