اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع طراحی سایت (فرانت‌اند و بک‌اند) با PHP
مسیر آموزشی

آموزش جامع طراحی سایت (فرانت‌اند و بک‌اند) با PHP

739,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 739,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

زبان برنامه نویسی پی اچ پی (php) جزء پنج زبان پراستفاده تا سال 2022 است. این زبان که منحصر بر روی طراحی وب تمرکز یافته، سهم زیادی از طراحی وب‌سایت‌های جهت را به خود اختصاص داده است. بزرگ‌ترین سیستم مدیریت محتوا یعنی وردپرس به زبان پی اچ پی توسعه‌یافته و همچنین بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک با پی اچ پی نوشته‌شده‌اند. در دوره آموزش php پروژه محور، قرار است که به‌صورت پروژه‌ای و عملی با این زبان محبوب آشنا شویم.   دوره آموزش جامع طراحی سایت با PHP  دوره آموزش جامع طراحی سایت مکتب خونه با هدف آموزش پروژه محور زبان برنامه نویسی پی اچ پی در پلتفرم مکتب‌خونه و آموزش طراحی یک سایت و یا نرم افزار تحت وب در دو قسمت فرانت اند و بک اند، قرار داده شده است. هدف اصلی از برگزاری این دوره آموزش پی اچ پی پروژه محور، یادگیری مباحث اینترفیس و بک‌اند و آگاهی از چگونگی تولید یک نرم‌افزار تحت وب و ساختن اولین وب اپلیکشن توسط مخاطبین دوره است. در پایان دوره سورس کد آماده ای جهت استفاده علاقه مندان ارائه خواهد شد.   دوره آموزش جامع طراحی سایت با PHP برای چه کسانی مناسب است؟ دوره آموزش PHP پروژه محور برای تمامی افراد علاقه‌مند به طراحی وب‌سایت و نرم‌افزارهای تحت وب مناسب است. همچنین برای افرادی که می‌خواهند در زمینه طراحی وب‌سایت فول استک باشند یعنی روال تولید یک نرم‌افزار تحت وب را از صفرتا صد خودشان انجام دهند نیز این دوره گزینه بسیار مناسبی به‌حساب می‌آید.
دوره آموزش جامع طراحی سایت (فرانت‌اند و بک‌اند) با PHP دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 21 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط منیره بسطامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 739,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع طراحی سایت (فرانت‌اند و بک‌اند) با PHP را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی