اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اندروید از پایه تا پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش اندروید از پایه تا پیشرفته

1,229,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 1,229,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :10 نظر4.7
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:امین سخا0
  • زمان:65 ساعت و 18 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یک توسعه‌دهنده ماهر اندروید می‌تواند مشکلات میلیون‌ها نفر را با ساخت تنها یک اپلیکیشن برطرف کند. امروزه حوزه برنامه‌نویسی اندروید یکی از پر تقاضاترین حوزه‌های موجود در برنامه‌نویسی است و طرفداران بسیار زیادی دارد. به همین منظور دوره آموزش اندروید از پایه تا پیشرفته مکتب‌خونه با هدف آموزش مهارت‌ کدنویسی در این زمینه تهیه شده است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت و در بخش بیشتر بدانید نقشه راه کاملی را در اختیار کاربران برای موفقیت در دنیای اندروید را ارائه خواهیم داد.   دوره آموزش اندروید از پایه تا پیشرفته دوره آموزش اندروید از پایه تا پیشرفته به مباحث مختلف موجود در  برنامه‌نویسی اندروید می‌پردازد و کاربران می‌توانند از محتوای آن استفاده لازم را ببرند. در این دوره آموزش برنامه‌نویسی اندروید کاربران اصول کلی طراحی اپلیکیشن‌ها را در کنار زبان کاتلین یاد خواهند گرفت و می‌توانند به مهارت‌های خود در توسعه اندروید بیفزایند. دوره آموزش نام برده کاملاً پروژه محور بوده و برای افراد علاقه‌مند یکی از جدیدترین و بهترین دوره‌های مکتب‌خونه و دوره‌های موجود در زبان فارسی به‌حساب می‌آید.   دوره آموزش اندروید از پایه تا پیشرفته برای چه کسانی مناسب است؟  دوره آموزش اندروید از پایه تا پیشرفته با زبانی ساده و شیوا به بیان مفاهیم می‌پردازد. این دوره برای کسانی که آشنایی قبلی با حداقل یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی داشته باشند می‌تواند مناسب باشد. در طول این دوره در کنار برنامه‌نویسی اندروید، زبان کاتلین نیز آموزش داده خواهد شد.   بعد از گذراندن دوره آموزش اندروید از پایه تا پیشرفته کاربران چه مهارت‌هایی را کسب می‌کنند؟ کاربران بعد از گذراندن دوره آموزش اندروید پیشرفته می‌توانند به مهارت‌های زیر تسلط یابند: تسلط کامل به کاتلین توانایی ساخت اپلیکیشن اندرویدی از صفر تاصد تسلط به مهارت‌های جستجو در زمینه توسعه اندروید   مزایای شرکت در این دوره اندروید از پایه تا پیشرفته چیست؟ کسانی که در این دوره آموزش اندروید از پایه تا پیشرفته شرکت می‌کنند نه‌ تنها مهارت‌های جدید و حرفه‌ای توسعه اندروید را یاد می‌گیرند، بلکه این امکان برای آن‌ها فراهم می‌شود که با توانایی که کسب‌ میکنند فرصت استخدام در شرکت‌های مختلف را پیدا کرده و با قبول پروژه‌ها در ایران و یا در خارج از ایران درآمد ارزی را داشته باشند.  
دوره آموزش اندروید از پایه تا پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 65 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط امین سخا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,229,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اندروید از پایه تا پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی