اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ویدئو مارکتینگ
مسیر آموزشی

آموزش ویدئو مارکتینگ

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش ویدئو مارکتینگ چه می‌آموزیم؟ محتوای دوره ویدئو مارکتینگ یا بازاریابی ویدئویی درباره رسیدن به اهداف بازاریابی کسب‌وکارها از طریق ویدئو است. در تعریف ویدئو مارکتینگ آمده: هر نوع استفاده از ویدئو باهدف معرفی، ترویج، یا برندسازی ویدئو مارکتینگ یا بازاریابی ویدئویی است. در این دوره در مورد اهمیت و چرایی استفاده از ویدئو مارکتینگ را موردبحث قرار می‌دهیم و انواع مزایای آن را معرفی می‌کنیم.  دوره آموزش ویدیو مارکتینگ برای چه کسانی مناسب است؟  آموزش ویدئو مارکتینگ مختص آن دسته از افرادی است که قصد دارند با دریافت یک آموزش صحیح و کاربردی در حوزه دیجیتال مارکتینگ اطلاعات و علم خود را در این زمینه گسترش داده و میزان فروش کسب و کار خود را با استفاده از آموزش ویدئو مارکتینگ و کسب مهارت در دیجیتال مارکتینگ افزایش دهند. چرا مارکترها به سمت ویدئو مارکتینگ می‌روند؟ یکی از مهم‌ترین نکاتی که باعث می‌شود مارکترها به سمت ویدئو مارکتینگ بروند بحث آمار و ارقام است. آمار و ارقام نشان می‌دهد که تمامی مارکترها هرساله ظرفیت بیشتری از هزینه، زمان و انرژی خود را برای ویدئو مارکتینگ می‌گذارند و آمار نشان می‌دهد که نتیجه خوبی از استفاده ویدئو مارکتینگ می‌گیرد که در این دوره آمار و ارقام جهانی رو تحلیل می‌کنیم. موضوع مهمی که همه مدیران مارکتینگ و کارشناسان مارکتینگ باید به آن توجه کنند بحث استراتژی در ویدئو مارکتینگ است. اینکه چه محتوای ویدئویی درست بکنیم و در اختیار چه سگمنتی از مخاطبان قرار بدهیم. با توجه دو متغیر «نوع ویدئو» و «مرحله‌ای که کاربر در نقشه سفر مشتری» قرار دارد، می‌شود ده‌ها مدل ویدئو ساخت و منتشر کرد. موضوع اصلی در استراتژی این که چه محتوایی برای چه کاربری ساخت. در لابه‌لای صحبت‌ها در مورد استراتژی ویدئو مارکتینگ از مثال‌های عینی و کاربری و ترجیحاً محتوای ایرانی استفاده می‌شود که بتوانید راحت‌تر به سراغ تدوین استراتژی و ساخت محتوا بروید. در ادامه به سراغ بحث ساخت و تدوین ویدئو می‌رویم و انواع ابزارها و مواردی که باید برای ساخت ویدئو داشته باشیم را معرفی می‌کنیم و در ادامه سراغ بحث مهم توزیع محتوای ویدئویی می‌رویم. نکته مهمی که بین کارشناسان مختلف بحث می‌شود موضوع بارگذاری محتوا در سایت یا پلتفرم‌های اشتراک محتواست که در مورد موضوع مذکور صحبت می‌شود. سئو شدن محتوای ویدئویی، یکی از مهم‌ترین نکات برای زمانی است که محتوای خود را بارگذاری می‌کنید. در بخش سئوی ویدئو، نکاتی که باعث می‌شود محتوای صفحه شامل ویدئو یا محتوای ویدئویی ما در صفحات نتایج جست‌وجوی گوگل باشد را توضیح می‌دهیم. در نهایت به سراغ سنجش میزان موفقیت در ویدئو مارکتینگ می‌رویم و شاخص‌هایی که باید اندازه‌گیری شوند را معرفی می‌کنیم. بعد از گذراندن دوره آموزش ویدئو مارکتینگ چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟ در پایان دوره ویدئو مارکتینگ یا بازاریابی ویدئویی شما می‌توانید با یک استراتژی مناسب به سراغ ساخت و توزیع محتوایی منطقی بروید تا بتوانید به اهداف کلان بازاریابی خود در کسب‌وکارتان برسید.
دوره آموزش ویدئو مارکتینگ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 57 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدحسین خمجانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ویدئو مارکتینگ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی