اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش CCNA
مسیر آموزشی

آموزش CCNA

2,739,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.2/5
وضعیت قیمت: 2,739,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

CCNA (Cisco Certified Network Associate) یک گواهینامه محبوب در میان مهندسان شبکه کامپیوتری است. به بیانی ساده، CCNA نوعی برنامه صدور گواهینامه معتبر برای همه نوع مهندسین شاغل در حوزه شبکه مانند مهندسان شبکه سطح پایه، مدیران شبکه، متخصصان شبکه و بسیاری از موارد دیگر است. دوره آموزش CCNA مکتب خونه با هدف آماده‌سازی متقاضیان این گواهینامه معتبر تهیه و تدوین شده است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. این دوره بر اساس ورژن رسمی سیسکو CCNA 200-301 تدریس شده است. معرفی دوره آموزش CCNA گواهینامه Cisco Certified Network Associate (CCNA) صادر شده توسط Cisco یک گواهینامه شبکه سطح مبتدی به‌حساب می‌آید که به‌منظور ایجاد مشاغل در صنعت فناوری اطلاعات به کاربران داده می‌شود. این دوره آموزش CCNA با هدف آماده‌سازی دانشجویان برای این امتحان مهم تهیه و گرد آوری شده است. اگر شما هم کسی هستید که می‌خواهید در حوزه شبکه وارد بازار کار شوید، احتمالاً بهترین نقطه شروع برای شما گواهینامه Cisco Certified Network Associate (CCNA) است که برای به دست آوردن آن باید در آزمون CCNA نمره مناسب را کسب کنید. با شرکت در آموزش کاربردی CCNA اولین و مهم‌ترین قدم را در این مسیر بردارید. چرا آموزش CCNA لازم است؟ تخمین زده می‌شود که بیش از 1 میلیون گواهینامه CCNA از زمانی که برای اولین بار در سال 1998 راه‌اندازی شد، به کاربران اعطا شده است. CCNA مشهورترین دوره گواهینامه شبکه در جهان به‌حساب می‌آید که در آن اصول و مفاهیم اولیه شبکه، امنیت شبکه، شبکه‌های بی‌سیم و غیره را یاد می‌گیرید و همچنین نحوه طراحی و پیاده‌سازی شبکه‌ها را با استفاده از روترها و سوئیچ‌های سیسکو را نیز می‌آموزید.شرکت در آزمون CCNA اولین قدم برای تبدیل شدن به یک مهندس شبکه در نظر گرفته می‌شود که باید قابل از شرکت در آن آزمون به‌خوبی خود را برای آن آماده کنید. دوره آموزش CCNA با هدف آموزش و آماده‌سازی دانشجو برای این آزمون تهیه شده است. در دوره CCNA چه چیزی یاد خواهید گرفت؟ گواهینامه CCNA 200-301 یک گواهینامه سطح مقدماتی برای شبکه است و با گذراندن این دوره با مفاهیم زیر آشنا خواهید شد: مبانی شبکه لایه‌های OSI لایه‌های TCP/IP سیسکو IOS مسیریابی و سوئیچینگ VLAN VTP پروتکل افزونگی یا Redundancy protocol WAN ACL مسیریابی IP IPv4 IPv6 OSPF NTP/SYSLOG کابل‌کشی مبانی امنیت شبکه اتوماسیون و برنامه‌ریزی آموزش نصب Cisco Packet Tracer و غیره این‌ها موضوعات اصلی هستند که در طول آموزش CCNA خواهید آموخت.
دوره آموزش CCNA دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 55 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط عباس ولی‌زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 2,739,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش CCNA را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی