اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سالیدیتی (Solidity)
مسیر آموزشی

آموزش سالیدیتی (Solidity)

1,549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.8/5
وضعیت قیمت: 1,549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :21 نظر4.5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:هومن دهقانی0
  • زمان:64 ساعت و 14 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش زبان برنامه‌نویسی سالیدیتی یکی از بهترین‌ترین دوره‌های آموزشی برای این زبان محبوب است. با استفاده از این زبان می‌توانیم در بستر بلاک‌چین اتریوم، ترون، اتریوم کلاسیک و بایننس اسمارت چین قرارداد هوشمند بنویسیم. همچنین با استفاده از مفاهیم این دوره آموزش سالیدیتی قادر خواهیم بود قراردادهای هوشمند، توکن‌ها، برنامه‌های غیرمتمرکز و NFTها را پیاده‌سازی کنیم.   هدف از برگزاری دوره برنامه‌نویسی مقدماتی تا پیشرفته سالیدیتی چیست؟ همان‌طور که می‌دانید طی یکی دو سال گذشته تکنولوژی بلاک چین رشد بسیار خوبی داشته و امروزه به یکی از پیشتازان عرصه تکنولوژی تبدیل شده است؛ هم‌زمان با این رشد نیاز به برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان و متخصصان این حوزه چه در داخل و چه در خارج از کشور بیشتر شده است؛ بنابراین تصمیم گرفتیم این دوره آموزش سالیدیتی را در جهت رفع نیاز کاربران برگزار کنیم.   دوره برنامه‌نویسی مقدماتی تا پیشرفته سالیدیتی برای چه کسانی مناسب هست؟ تمامی افرادی که هم‌زمان به برنامه‌نویسی و تکنولوژی بلاک‌‌چین و توسعه آن علاقه دارند می‌توانند از دوره آموزش استفاده کنند.   سرفصل‌های دوره آموزش سالیدیتی این دوره آموزشی تقریباً یک دوره آموزش مقدماتی سالیدیتی است که مفاهیم پیشرفته را نیز پوشش می‌دهد و به صورت کلی می‌توان گفت نقطه شروع خوبی برای ورود به دنیای سالیدیتی است. معرفی زبان برنامه‌نویسی سالیدیتی: در این فصل با مفهوم اولیه قرارداد هوشمند و محیط توسعه سالیدیتی، ویژگی‌های آن و نحوه راه‌اندازی آن آشنا می‌شویم و سپس ساختار اولیه کدهای سالیدیتی را بررسی می‌کنیم و اولین اسمارت کانترکت خودمان رو می‌نویسیم. مقدمات سالیدیتی: در اين فصل با مفاهیم برنامه‌نویسی انواع متغیر، پیاده‌سازی اولیه تابع و ... آشنا می‌شویم. ساختارها در سالیدیتی: در اين فصل با مفاهیم آرایه و متغیر Enum بیشتر آشنا می‌شویم. همچنین در این فصل با ساختارهای Mapping و ... بیشتر آشنا می‌شود. متغیرهای ویژه در سالیدیتی: در این فصل از دوره آموزش سالیدیتی با مفاهیم متغیرهای ویژه زبان برنامه نویسی سالیدیتی بیشتر آشنا می‌شویم. توابع در سالیدیتی: آشنایی با حالت های مختلف تابع و محدود کننده های آن ، توابع مختلف Hashing ، رویداد و ... الگوهای سالیدیتی: بررسی الگو های پرداخت در سالیدیتی و متد های Send و Transfer و Call سالیدیتی پیشرفته: آشنایی با مفاهیم ارث بری، کتابخانه ، مدیریت خطا و در پایان نحوه پیاده سازی یک توکن بر اساس استاندارد ERC-20 پروژه پایانی: در این فصل 4 پروژه در نظر کرفته شده تا بتونید دانش خودتون رو کامل محک بزنید و با پروژه های واقعی حوزه بلاک چین آشنا بشید. اگر به فکر یادگیری اصولی سالیدیتی هستید، پیشنهاد ما استفاده از دوره آموزش زبان سالیدیتی مکتب‌خونه است. این دوره به صورت پروژه محور تهیه و تدوین شده است و به صورت عملی شما را با مفاهیم این زبان آشنا خواهد کرد.  در کنار این دوره آموزش سالیدیتی می‌توان از انواع کتاب آموزش سالیدیتی و فیلم‌های تخصصی آموزش سالیدیتی موجود در وب استفاده کرد.  
دوره آموزش سالیدیتی (Solidity) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 64 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط هومن دهقانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سالیدیتی (Solidity) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی