اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش خط شکسته نستعلیق
مسیر آموزشی

آموزش خط شکسته نستعلیق

649,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.8/5
وضعیت قیمت: 649,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

خط نستعلیق از زیباترین و چشم‌نواز ترین خط های ایرانی ست که برای همگان آشنا است. عنوان این خط از دو کلمه نسخ و کلمه تعلیق به وجود آمده است. همچنین دومین خط ویژه ایرانیان خط نستعلیق است. تفاوت خط نستعلیق با خط نسخ نبود کندنویسی های موجود در خط نسخ است. همچنین در خط تعلیق کاستی‌هایی وجود دارد که این کاستی ها در خط نستعلیق وجود ندارد. در مجموع خط نستعلیق تلفیق و تکمیل شده خطوط نسخ و تعلیق است. خط نستعلیق از دیرباز مورد توجه هنرمندان، مردم و پادشاهان بوده است و در کتاب‌های نفیس و نسخ خطی ارزشمند از این هنر استفاده می‌شود.   هدف از آموزش خط شکسته نستعلیق چیست؟ هدف از آموزش این خط ، آشنایی بیشتر عموم و تدریس این هنر به هنر دوستان و علاقه مندان به خوشنویسی است. خط شکسته نستعلیق که برای نوشتن آن از قلم شکسته استفاده می‌شود، از شکستن و یا اصطلاحا رهاکردن حروف نستعلیق به وجود آمده است. خط شکسته‌ نستعلیق، ترکیبی جالب از تندنویسی تعلیق و ظرافت نستعلیق است. یادگیری این خط نسبتاً ساده‌تر از خط نستعلیق خواهد بود. 
دوره آموزش خط شکسته نستعلیق دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مجید جوان‌ راد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 649,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش خط شکسته نستعلیق را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی