اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار رایگان بدشنوایی کودکان
مسیر آموزشی

وبینار رایگان بدشنوایی کودکان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:سعید ملایری0
  • زمان:1 ساعت و 40 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این وبینار کلیات، ماهیت بالینی، علائم و نشانه‌ها و روش‌های تشخیص و توان‌بخشی، به‌ویژه بدشنوایی کودکان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. در حال حاضر در میان متخصصان و درمانگران در مورد تعریف، ماهیت، روش‌های تشخیص و مداخله درمانی اختلال پردازش شنوایی (APD)، اتفاق نظر وجود ندارد. در این وبینار رویکردهای مختلف درباره‌ی این اختلال مورد بررسی قرار می‌گیرد و تفاوت‌های آن‌ها با تفصیل توضیح داده می‌شود. در ادامه ویژگی‌های دو رویکرد کلی اختلال پردازش شنوایی (APD) و بدشنوایی (LID) از دیدگاه راهنماهای بالینی (گایدلاین‌ها) مورد بررسی قرار می‌گیرد. موسسه دانش‌بنیان نیوشا با تمرکز بر ضرورت بازتعریف اختلال پردازش شنوایی (APD) اهمیت توجه به رویکردهای مرتبط با Listening Difficulty را در تشخیص و مداخله درمانی کودکان مبتلا به مشکلات پردازش شنوایی مورد تاکید قرار می‌دهد و به همین منظور در این وبینار، برنامه اختصاصی Newsha Listening Program و ویژگی‌های آن، معرفی می‌گردد و در ادامه دو نمونه از نحوه اجرای این روش روی کودکان با اختلالات مختلف مرور می‌شود. 
دوره وبینار رایگان بدشنوایی کودکان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سعید ملایری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار رایگان بدشنوایی کودکان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی