اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تحلیل تکنیکال کلاسیک
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل تکنیکال کلاسیک

944,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 944,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

برای پیش‌بینی قیمت و بررسی وضعیت بازار‌های مالی مانند بازار بورس و بازار ارزهای دیجیتال، تعدادی روش تحلیلی وجود دارد که با کمک آن‌ها می‌توان خریدوفروش امن و مطمئنی را تجربه کرد. یکی از این روش‌های تحلیلی، تحلیل تکنیکال کلاسیک نام دارد که در هنگام سرمایه‌گذاری و معامله‌گری برای تحلیل قیمت و روند الگوهای قیمتی از آن استفاده می‌کنند. دوره آموزش تحلیل تکنیکال کلاسیک در مکتب خونه با هدف آموزش کامل این نوع تحلیل تهیه و تدوین شده است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. قدمت بالای این تحلیل‌ها باعث شده تا عنوان کلاسیک را بر روی آن‌ها بگذارند. در این روش تحلیلی از بررسی نمودارهای مرتبط با حجم معاملات و قیمت به‌منظور ارزیابی وضعیت بازار ارز دیجیتال و اوراق بهادار استفاده می‌کنند. شما با آموزش تحلیل تکنیکال کلاسیک می‌توانید با انواع الگوهای کلاسیک آشنا شوید تا سود خوبی را از سرمایه‌گذاری‌های خود به دست آورید. معرفی دوره آموزش تحلیل تکنیکال کلاسیک دوره آموزش تحلیل تکنیکال کلاسیک مکتب خونه در 6 فصل که حاوی 17 ساعت محتوای آموزشی است در دسترس کاربران قرار دارد. این دوره شامل یک پروژه پایانی بوده که برای درک بهتر و واقعی‌تر روند تحلیل تکنیکال بسیار حائز اهمیت است. در این دوره آموزشی انواع اندیکاتورها و الگوهای کلاسیک مورد بررسی واقع خواهند شد. دوره آموزش تحلیل تکنیکال کلاسیک برای چه کسانی مناسب است؟ دوره آموزش نام‌برده برای تمام افرادی که به بازارهای مالی، بورس و ارزهای دیجیتال علاقه‌مند هستند مناسب است. همچنین این دوره برای تمامی افرادی که می‌خواهند وارد این حوزه‌ها شوند نیز بسیار مناسب خواهد بود. پیش نیاز دوره آموزش تحلیل تکنیکال کلاسیک چیست؟ این دوره آموزش تحلیل تکنیکال کلاسیک پیش‌نیاز خاصی ندارد ولی با این حال آشنایی اولیه با مفاهیم اولیه ارزهای دیجیتال و بورس برای گذراندن این دوره به درک عمیق‌تر مفاهیم بسیار کمک می‌کند.
دوره آموزش تحلیل تکنیکال کلاسیک دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد‌امین جلایر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 944,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل تکنیکال کلاسیک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های روش‌های تحلیل سراسر اینترنت را در صفحه روش‌های تحلیل در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

زلیخا

به نظر من این دوره عالی بود مطالب خیلی روان و کاربردی توضیح داده شده. از استاد جلایر بسیار سپاس گذارم

علی

واقعا عالی و محشر بود،تشکر ویژه از سایت خوب مکتب خونه و استاد جلایر عزیز.

پاشا

خیلی عالی بود ولی فصل 3 استادش خیلی بد بود هم سخت و نا مفهوم حرف میزد هم قبلا pdf رو نخونده بود . ولی در کل دوره مفیدی هست

مهدی

از جناب جلایر متشکرم که خیلی روان و درست آموزش دادند. شیر مادر ، نان پدر حلالت

فاطمه

محشر بود. خیلی ممنون از استاد جلایر و مکتب خونه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی