اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تولید محتوای صوتی با Adobe Audition 2018
مسیر آموزشی

آموزش تولید محتوای صوتی با Adobe Audition 2018

37,950 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 37,950 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش تولید محتوای صوتی با Adobe Audition 2018 نرم افزار Adobe Audition 2018 یکی از قدرتمندترین ویرایشگرهای صوتی از شرکت ادوبی است. این نرم افزار قابلیت های بسیار زیادی دارد. Adobe Audition 2018 امکان سازگاری با بیشتر تکنولوژی ها و فرمت های صوتی را دارد. همچنین این نرم افزار با سایر نرم افزارهای شرکت ادوبی مثل Adobe Premiere سازگار است. سرعت بالای پردازش و خروجی گرفتن یکی دیگر از این […]
دوره آموزش تولید محتوای صوتی با Adobe Audition 2018 دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط میثم دریکوندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 37,950 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تولید محتوای صوتی با Adobe Audition 2018 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی