اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
جامع ترین پکیج آموزشی امنیت وب سایت های وردپرسی
مسیر آموزشی

جامع ترین پکیج آموزشی امنیت وب سایت های وردپرسی

37,950 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 37,950 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در تلاش برای افزایش فراگیری آموزش وردپرس، با جامع ترین پکیج آموزشی امنیت وب سایت های وردپرسی در خدمت شما دوستان عزیز هستیم. با توجه به این که استفاده از اینترنت هر روز در حال افزایش است و روزانه شاهد ایجاد سایت های جدید هستیم و با توجه به این نکته مهم که در ایران سیستم مدیریت محتوی وردپرس از محبوب ترین cms هاست،تصمیم گرفتیم که دوره ای مخصوص امنیت […]
دوره جامع ترین پکیج آموزشی امنیت وب سایت های وردپرسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در دانشجویار توسط پویا منصوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 37,950 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره جامع ترین پکیج آموزشی امنیت وب سایت های وردپرسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی