اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان Entity Framework در قالب پروژه کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان Entity Framework در قالب پروژه کاربردی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در این فیلم آموزشی ما Entity Framework رو بهتون اموزش میدیم. Entity Framework چیست ؟ Entity Framework درواقع یکی از قدرتمندترین ORM های دسترسی به منابع داده است .ADO.NET Entity Framework با عنوان EF شناخته میشود . مفهوم اصلیEntity Framework از Entity DataModelگرفته شده ، یک مدل مفهومی از application شما که نمودار (schema) دیتابیس شما را بر میگرداند.Entity Framework از این مدل مفهومی به هنگام پرس و جو (querying) […]
دوره آموزش رایگان Entity Framework در قالب پروژه کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در دانشجویار توسط بهنام کلانتر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان Entity Framework در قالب پروژه کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی