اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش استفاده از پایتون برای تعامل با سیستم‌عامل
مسیر آموزشی

آموزش استفاده از پایتون برای تعامل با سیستم‌عامل

159,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: 159,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

**زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی انجام گرفته است.** در پایان این دوره، شما قادر خواهید بود تا فایل‌ها و فرایندها را در سیستم‌عامل کامپیوتر خود دست‌کاری کنید. شما با عبارات منظم (regex) آشنا خواهید شد که ابزار بسیار قدرتمندی برای پردازش فایل‌های متنی است و همچنین با استفاده از خط فرمان لینوکس در یک ماشین مجازی تمرین خواهید کرد. علاوه بر این، باوجوداینکه ممکن است در ابتدا دشوار به نظر برسد، شما برنامه‌ای خواهید نوشت که خطاهای موجود در یک فایل لاگ را پردازش کرده و سپس فایل خلاصه‌ای از آن تولید کند. این مهارت برای متخصصان فناوری اطلاعات بسیار مفید است. دوره با بررسی نحوه اجرای محلی پایتون و سازماندهی و استفاده از کد در فایل‌های مختلف پایتون آغاز خواهد شد. سپس به یادگیری نحوه خواندن و نوشتن انواع فایل‌ها و استفاده از زیرپردازش‌ها و جریان‌های ورودی خواهیم پرداخت. همچنین به اسکریپت‌نویسی Bash و عبارات منظم خواهیم پرداخت که هر دو ابزار بسیار قدرتمندی برای کار با سیستم‌ها هستند. ما همچنین به آزمایش خودکار خواهیم پرداخت که به ما این امکان را می‌دهد که به طور خودکار بررسی کنیم که آیا کد ما صحیح است یا نه. در پایان، تمام این مهارت‌ها را برای پردازش داده‌ها و تولید گزارش‌های خودکار به کار خواهیم گرفت و نحوه راه‌اندازی محیط توسعه خود در ماشینتان را توضیح خواهیم داد. این مرحله کلیدی برای نوشتن و پیاده‌سازی ابزارهای قدرتمند خودکارسازی است.
دوره آموزش استفاده از پایتون برای تعامل با سیستم‌عامل دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Google Career Certificates مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 159,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش استفاده از پایتون برای تعامل با سیستم‌عامل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی