اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش استراتژی کسب‌وکار و رهبری با Bob Iger
مسیر آموزشی

آموزش استراتژی کسب‌وکار و رهبری با Bob Iger

169,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.8/5
وضعیت قیمت: 169,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Bob Iger0
  • زمان:2 ساعت و 13 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دنیای پرشتاب و پر از تغییرات امروزی، شرکت‌های بزرگ و کوچک به دنبال راه‌هایی برای نوآوری و رشد هستند. باب ایگر، مدیرعامل سابق دیزنی، با انجام معاملات بزرگ و موفق مانند خرید پیکسار، مارول و لوکاس فیلم، نشان داد که چگونه می‌توان یک برند محبوب را به اوج موفقیت رساند. در دوره "Bob Iger Teaches Business Strategy and Leadership"، شما با استفاده از مطالعات موردی و تجربیات 45 ساله باب ایگر در صنعت رسانه، خواهید آموخت که چگونه کسب‌وکار و حرفه خود را متحول کنید. این دوره به شما کمک می‌کند تا استراتژی‌هایی برای گسترش برند، رهبری با صداقت و انجام تصمیمات بزرگ را فرا بگیرید. از مدیریت ریسک تا هنر مذاکره، همه مواردی هستند که در این دوره پوشش داده خواهند شد. با شرکت در این دوره، شما به ابزارها و دانش لازم برای تبدیل شدن به یک رهبر موفق و کارآفرین مجهز خواهید شد. خواه شما یک مدیر ارشد باشید یا یک کارآفرین نوپا، این دوره می‌تواند به شما کمک کند تا به اهداف خود دست پیدا کنید و کسب‌وکار خود را به موفقیت برسانید. این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ مدیران ارشد کارآفرینان دانشجویان MBA افرادی که به دنبال توسعه مهارت‌های رهبری و کسب‌وکار خود هستند
دوره آموزش استراتژی کسب‌وکار و رهبری با Bob Iger دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Bob Iger مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 169,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش استراتژی کسب‌وکار و رهبری با Bob Iger را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی