اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت شایستگی‌ها و توانمندسازی آنان
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت شایستگی‌ها و توانمندسازی آنان

139,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.3/5
وضعیت قیمت: 139,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:AIHR TEAM4.3
  • زمان:1 ساعت و 12 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مدیریت شایستگی یک مهارت رهبری حیاتی است که بر موفقیت، رقابت‌پذیری، کارایی و انطباق‌پذیری افراد، تیم‌ها و کل سازمان تأثیر می‌گذارد. سرپرستان نقش مهمی در اطمینان از اینکه سازمان نه‌تنها دارای تخصص مناسب در موقعیت‌های مناسب است، بلکه به طور مداوم این تخصص را برای پاسخگویی موثر به نیازهای در حال تغییر توسعه می‌دهد، ایفا می‌کنند. در دنیای در حال تغییر، همه محیط‌های کار نیازمند یادگیری مداوم هستند. تحقیقات نشان می‌دهد که یادگیری چیز جدید باعث افزایش سلامت روان فرد می‌شود. یادگیری چیز جدید به معنای شرکت در یک برنامه آموزشی جدید نیست. رهبری سازمان، مدیریت میانی و همه کارکنان چه کاری می‌توانند برای ایجاد بهترین شرایط ممکن برای یادگیری انجام دهند؟ منابع برای یادگیری چیزهای جدید در میان‌فشارهای زندگی کاری شلوغ کجا یافت می‌شود؟ در دوره "Managing Competencies and Learning"، شما در مورد مدیریت شایستگی، نقش خود و نحوه تقسیم مسئولیت‌ها در سراسر سازمان خواهید آموخت. شما بینش‌هایی در مورد چگونگی انجام این کار در سطح فردی، تیمی و سازمانی پیدا خواهید کرد.
دوره آموزش مدیریت شایستگی‌ها و توانمندسازی آنان دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط AIHR TEAM مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 139,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت شایستگی‌ها و توانمندسازی آنان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی