اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصول نگارش پایان‌نامه
مسیر آموزشی

آموزش اصول نگارش پایان‌نامه

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:مهدی شمشیری4.2
  • زمان:2 ساعت و 59 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نگارش صحیح و اصولی پایان‌نامه یکی از موارد مهم‌ برای دانشجویان در دوره تحصیلات تکمیلی است. دانشجویان تحصیلات تکمیلی باید طبق یک اصول و قوانین مشخص پایان نامه خود را بنویسند تا مورد قبول واقع شود. در این دوره آموزشی اصول کلی نگارش پایان نامه برای کارشناسی ارشد و حتی دکتری بیان شده و از ابتدای انتخاب موضوع پایان نامه تا فصل آخر آن آموزش داده شده است. معرفی دوره اصول نگارش پایان نامه این دوره از ابتدا روش های انتخاب موضوع مناسب پژوهش تدریس شده است. بعد از انتخاب موضوع روش نگارش چکیده مناسب تحقیق مورد بررسی قرار گرفته است. یک پژوهش مناسب پژوهشی است که توسط خود شخص نوشته شده باشد و تمام اصول نگارش پایان نامه رعایت شده باشد. بدین منظور به سراغ نگارش اصولی فصل ها می رویم و تمام مواردی که نیاز است در فصل های پایان نامه قرار بگیرد را می آموزیم.  هدف دوره اصول نگارش پایان نامه هدف آماده سازی دانشجویان تحصیلات تکمیلی بخصوص ارشد برای انتخاب موضوع و نگارش پایان نامه است (دقت داشته باشید در این آموزش اصول نگارش تدریس شده و قالب تایپ پایان نامه در ورد آموزش داده نشده است). دوره اصول نگارش پایان نامه مناسب چه کسانی است؟ دانشجویان تحصیلات تکمیلی بخصوص ارشد
دوره آموزش اصول نگارش پایان‌نامه دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهدی شمشیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول نگارش پایان‌نامه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی