اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش قدرت آمار
مسیر آموزشی

آموزش قدرت آمار

149,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: 149,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

**زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی انجام گرفته است.**این دوره، چهارمین دوره از هفت دوره در گواهینامه تحلیل داده‌های پیشرفته گوگل است. در این دوره، شما کشف خواهید کرد که چگونه متخصصان داده از آمار برای تحلیل داده‌ها و کسب بینش‌های مهم استفاده می‌کنند. شما مفاهیم کلیدی مانند آمار توصیفی و استنباطی، احتمال، نمونه‌گیری، فواصل اطمینان و آزمون فرضیه را بررسی خواهید کرد. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه از پایتون برای تحلیل‌های آماری استفاده کرده و یافته‌های خود را مانند یک حرفه‌ای در زمینه داده‌ها ارائه دهید. کارمندان گوگل که در حال حاضر در این زمینه مشغول به کار هستند، شما را از طریق فعالیت‌های عملی که شبیه‌سازی وظایف مرتبط است، مثال‌هایی از کارهای روزمره‌شان و کمک به ارتقای مهارت‌های تحلیل داده‌هایتان برای آماده‌سازی شما برای شغلتان، راهنمایی خواهند کرد. یادگیرندگانی که هفت دوره این برنامه را به پایان برسانند، مهارت‌های لازم برای درخواست شغل در زمینه علم داده و تحلیل داده‌های پیشرفته را خواهند داشت. این گواهینامه فرض می‌کند که دانش‌پایه‌ای از اصول، مهارت‌ها و ابزارهای تحلیلی که در گواهینامه تحلیل داده‌های گوگل پوشش داده شده‌اند، دارید. تا پایان این دوره، شما قادر خواهید بود: استفاده از آمار در علم داده را توصیف کنید از آمار توصیفی برای خلاصه‌سازی و بررسی داده‌ها استفاده کنید احتمال را با استفاده از قوانین پایه محاسبه کنید داده‌ها را با توزیع‌های احتمالی مدل‌سازی کنید کاربردهای روش‌های مختلف نمونه‌گیری را توصیف کنید توزیع‌های نمونه‌گیری را محاسبه کنید فواصل اطمینان را ساخته و تفسیر کنید آزمون‌های فرضیه را انجام دهید
دوره آموزش قدرت آمار دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 57 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Google Career Certificates مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 149,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش قدرت آمار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی