اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آشنایی با علوم کشاورزی؛ زراعت و باغبانی
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با علوم کشاورزی؛ زراعت و باغبانی

1,899,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.2/5
وضعیت قیمت: 1,899,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره در قالب بیش از 60 ساعت فیلم آموزشی، مفاهیم اصلی زراعت و باغبانی آموزش داده شده است. آشنایی با کلیات و تاریخ کشاورزی، طبقه‌بندی گیاهان زراعی و باغی، الگوی کشت، اصلاح نژاد و بیوتکنولوژی، محیط رشد و عوامل ژنتیکی مؤثر بر رشد، بستر کشت، وسایل کشت، عملیات داشت، آبیاری، نشاکاری، گیاهان دارویی، برداشت، فرآوری و بازاررسانی از جمله این سرفصل­های آموزشی است. مخاطبان دوره فعالان اجتماعی طراحی شده که سابقه تحصیلی در رشته کشاورزی ندارند اما به دنبال آشنایی با کلیات آن هستند. دانشجویان و دانش­آموختگان رشته­های کشاورزی که به دنبال مرور سریع مباحث زراعت و باغبانی هستند. مدرس دوره  دکتر محمد میرنژاد، دکترای اکولوژی گیاهی از دانشگاه لایدن هلند، کارشناس خبره پروژه­های کشاورزی، مدرس دانشگاه
دوره آموزش آشنایی با علوم کشاورزی؛ زراعت و باغبانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 52 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد میرنژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,899,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با علوم کشاورزی؛ زراعت و باغبانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی