اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تحلیل و تجسم داده‌ها در Looker
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل و تجسم داده‌ها در Looker

179,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.8/5
وضعیت قیمت: 179,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Google Cloud Training0
  • زمان:2 ساعت و 3 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره Analyzing and Visualizing Data in Looker، شما یاد خواهید گرفت که چگونه اکتشاف و تحلیل داده‌ها را در Looker انجام دهید؛ کاری که پیش از این عمدتاً توسط توسعه‌دهندگان SQL یا تحلیل‌گران انجام می‌شد. با اتمام این دوره، شما قادر خواهید بود از پلتفرم مدرن تحلیلی Looker بهره‌برداری کنید تا محتوای مرتبط را در نمونه Looker سازمان خود پیدا و اکتشاف کنید، سؤالات خود را از داده‌ها بپرسید، معیارهای جدیدی را در صورت نیاز ایجاد کنید و تجسم‌ها و داشبوردهای متنوعی را برای تسهیل تصمیم‌گیری‌های مبتنی بر داده‌ها ایجاد و به اشتراک بگذارید. این دوره به شما مهارت‌هایی می‌دهد تا از ابعاد، معیارها، فیلترها و پیوت‌ها برای تحلیل و تجسم داده‌ها استفاده کنید و همچنین معیارهای پیشرفته‌ای را به‌صورت آنی با استفاده از محاسبات جدولی ایجاد نمایید. علاوه بر این، شما خواهید آموخت که چگونه با استفاده از Looker، تجسم‌های خلاقانه‌ای را با لاک‌ها و داشبوردها ایجاد کرده و محتوای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، تا بتوانید تصمیم‌گیری‌های داده‌محور را در سازمان خود ارتقا دهید.
دوره آموزش تحلیل و تجسم داده‌ها در Looker دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Google Cloud Training مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 179,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل و تجسم داده‌ها در Looker را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی