اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش صفر تا صد ایلوستریتور (Illustrator)
مسیر آموزشی

آموزش صفر تا صد ایلوستریتور (Illustrator)

749,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.2/5
وضعیت قیمت: 749,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ایلوستریتور در حال حاضر قدرتمندترین نرم‌افزار برای طراحی وکتور است. ایلوستریتور به دلیل ابزارهای متنوعی که برای طراحی وکتور ارائه می‌کند و همچنین ارتباط مناسب با دیگر نرم‌افزارهای شرکت ادوب مثل فتوشاپ، این‌دیزاین و افترافکت، به گزینه اول طراحان برای طراحی وکتور بدل شده است. این نرم‌افزار شامل ابزارهای متنوعی است که به کاربران کمک می‌کند تا زمان طراحی و ایجاد تصاویر را کاهش دهند. در طول این دوره از مباحث ابتدایی کار با ایلوستریتور تا موارد پیشرفته کار با این نرم‌افزار قدرتمند را بررسی خواهیم کرد. هدف این دوره، یادگیری بهترین روش‌ها برای استفاده از ابزارها و ویژگی‌های نرم‌افزار ایلوستریتور است. در این دوره، شما با تمامی ابزارها و قابلیت‌های ایلوستریتور آشنا می‌شوید و نحوه استفاده از آن‌ها را به‌صورت کاربردی یاد می‌گیرید تا بتوانید؛ مانند یک کاربر حرفه‌ای بر این نرم‌افزار مسلط شوید. مخاطبان دورهدوره آموزشی ایلوستریتور مقدماتی برای همه علاقه‌مندان به طراحی در فضای دیجیتال، طراحی لوگو، طراحی وب‌سایت، UI و...مناسب است. با یادگیری این دوره، شما قادر خواهید بود انواع لوگوها، نمادها، الگوها، نمودارها، تایپوگرافی‌ها، اینفوگرافیک‌ها، پوسترها، نقشه‌ها و تصاویر پیچیده را برای چاپ، وب و رابط‌های تعاملی طراحی کنید. مزیت استفاده از ایلوستریتور این است که خروجی کار شما مستقل از رزولوشن خواهد بود و کیفیت آثار هنری ایجاد شده همیشه حفظ می‌شود. پیش‌نیازشروع این دوره هیچ پیش‌نیازی ندارد و کلیه مطالب به‌صورت جامع و قدم‌به‌قدم به شما ارائه خواهد شد تا در انتهای دوره به یک کاربر حرفه‌ای در کار با این نرم افزار تبدیل شوید.
دوره آموزش صفر تا صد ایلوستریتور (Illustrator) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد یاراحمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 749,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش صفر تا صد ایلوستریتور (Illustrator) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی