اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آشنایی با سایت کدال
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با سایت کدال

279,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 279,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :16 نظر4.4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:قاسم کریمی2.8
  • زمان:1 ساعت و 14 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

Codal در واقع مخفف عبارت انگلیسی Comprehensive Database of All Listed Companies است که به معنای سامانه یا پایگاه اطلاعات جامع شرکت‌های پذیرفته‌شده (فهرست شده) در بازار سرمایه تفسیر می‌شود. این سامانه در واقع یک سامانه الکترونیکی به‌حساب می‌آید که با اقتباس از سامانه‌های اطلاع‌رسانی بورس‌های جهان راه‌اندازی شده و دوره آموزش آشنایی با سایت کدال به‌منظور آشنایی کاربران با این سایت در پلتفرم آموزشی مکتب خونه تدوین و تهیه شده است. معرفی دوره آموزش آشنایی با سایت کدال هدف از ایجاد و راه‌اندازی سامانه کدال، ساماندهی، حفظ و نگهداری و انتشار الکترونیکی اطلاعات مالی و اطلاعات مربوط به سهام، مجامع و شرکت‌های ثبت‌شده در بورس و فرابورس ایران است. در یک سمت این سامانه ناشران (همان شرکت‌ها) و در طرف دیگر آن سرمایه‌گذاران هستند که در این میان سازمان و نهادهای نظارتی بر ارائه دقیق و شفاف اطلاعات نظارت دارند. فرایندهای اصلی سامانه عبارت‌اند از: ارسال گزارش‌ها به‌وسیله ناشران دریافت گزارش‌ها به‌وسیله سامانه تحلیل و نظارت بر گزارش‌ها توسط کارشناسان سازمان و هم‌زمان اطلاع‌رسانی به عموم در صورت وجود اشکال در اطلاعات درخواست شفاف‌سازی از طرف سازمان در این دوره آموزش سایت کدال با سایت کدال (codal.ir) و امکانات و اطلاعات موجود در این سایت آشنا خواهید شد. مدت‌زمان این دوره تقریباً نزدیک به ٢ ساعت است و در آن مدرس سعی می‌کند که کاربر را با جنبه‌های مختلف سایت کدال و نحوه کار با آن آشنا کند. دوره آموزش آشنایی با سایت کدال برای چه کسانی مناسب است؟ دوره آموزش سایت کدال برای تمامی افرادی که در حوزه بورس و بازارهای مالی فعالیت می‌کنند و به نوعی با سایت کدال سروکار دارند مناسب است. این دوره هم برای افراد حرفه‌ای و هم برای افراد مبتدی دوره‌ای مناسب به‌حساب می‌آید. سامانه کدال چه اطلاعاتی به ما می‌دهد؟ سامانه کدال اطلاعات زیر را به کاربران خود می‌دهد: صورت‌های مالی حسابرسی شده و حسابرسی نشده میان‌دوره‌ای تلفیقی و سالانه شرکت‌های بورسی و فرابورسی آگهی افزایش سرمایه شرکت‌ها افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف و گروه ب زمان‌بندی تقسیم سود نقدی سهام در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت‌ها گزارش فعالیت ماهیانه شرکت‌های بورسی و فرابورسی و گزارش‌ها در خصوص سبد شرکت‌های سرمایه‌گذاری آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه، مجمع عمومی فوق‌العاده و کلیه‌ مجامع شرکت‌های بورسی و فرابورسی اعلام تغییرات مربوط به ترکیب اعضای هیئت‌مدیره شرکت‌ها تصمیم‌گیری در خصوص تصمیم تقسیم سود سالانه شرکت‌ها در دوره آشنایی با سایت کدال نحوه دسترسی به این اطلاعات ارزشمند به کاربران داده خواهد شد. مباحث دوره آشنایی با سایت کدال در این دوره آشنایی با سایت کدال به‌صورت کلی با سرفصل‌های زیر آشنا می‌شوید: آشنایی با فیلتر و جستجوی اطلاعیه‌ها دلیل استفاده از سامانه کدال و کاربرد آن برای معامله آشنایی با کدال 360، تدان و سایر زیرمجموعه‌ها آشنایی با انواع گزارش‌های رایج ارسالی این اطلاعات بیشتر برای تحلیل بنیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش سرمایه‌گذار عوامل اصلی اثرگذار بر قیمت سهام شرکت را مورد بررسی قرار می‌دهد که این عوامل بیشترین تأثیر را بر روی شرکت می‌گذارند و بر اساس آن تصمیم‌گیری می‌کند که آیا شرکت از قیمت ذاتی خود فاصله مثبت دارد یا منفی. برای این کار باید ابتدا گزارش‌های شرکت مذکور دریافت و تحلیل شود. به این منظور دریافت اطلاعات دقیق و سریع یکی از مهم‌ترین کاربردهای سامانه کدال برای سرمایه‌گذاران است.
دوره آموزش آشنایی با سایت کدال دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط قاسم کریمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 279,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با سایت کدال را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بورس سراسر اینترنت را در صفحه بورس در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی