اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش صنعت نفت، گاز و پتروشیمی – پروژه ها و انواع قرارداد (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش صنعت نفت، گاز و پتروشیمی – پروژه ها و انواع قرارداد (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

صنایع نفت، گاز و پتروشیمی از جمله مهم‌ترین و پرکاربردترین صنایع در اقتصاد هستند. هم‌زمان با پیشرفت تکنولوژی‌ها، نیاز است پروژه‌ها و کارهای صورت‌گرفته در این صنایع به‌روزرسانی شوند. یکی از راه‌های ورود تکنولوژی به این صنایع، آشنایی با پروژه‌های فعال مربوط به این حوزه است؛ به همین دلیل آشنایی با این پروژه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به قوانین و مقرارت بین‌المللی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی همچنین حفظ استانداردهای وزارت نفت، لازم است تا دانشجویانی که قصد ورود و اشتغال در حوزه‌های مرتبط را دارند و فعالان این حوزه با کلیات پروژه‌های نفتی و اصطلاحات و انحصارات این حوزه آشنایی کامل داشته باشند. در این آموزش می‌خواهیم با پروژه‌های فعال در این حوزه آشنا شویم. در این آموزش، با پروژه‌های فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی به صورت تفکیک‌شده آشنا می‌شویم.
دوره آموزش صنعت نفت، گاز و پتروشیمی – پروژه ها و انواع قرارداد (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 33 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فتاح آقابابایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش صنعت نفت، گاز و پتروشیمی – پروژه ها و انواع قرارداد (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی