اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
معرفی دانشگاه هنر ایران + افراد تاثیرگذار فارغ التحصیل رشته هنر
مسیر آموزشی

معرفی دانشگاه هنر ایران + افراد تاثیرگذار فارغ التحصیل رشته هنر

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مهدی کهنسال0
  • زمان:24 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

برای کسانی که می‌خواهند در رشته‌‌ هنر ادامه تحصیل بدهند، آشنایی با دانشگاه‌هایی که رشته‌های زیرشاخه‌ی هنر را ارائه می‌کنند، بسیار کمک‌کننده است. جدا از مسئله‌ انتخاب بین دانشگاه‌های مختلفی که رشته‌های یکسانی را ارائه می‌دهند، ویژگی‌های خاص هر دانشگاه که آن را از دانشگاه‌های دیگر متمایز می‌کند، در انتخاب رشته معیار مهمی است. این نکته فراتر از پرسش‌هایی مانند این است که کدام دانشگاه بهتر از دیگری است. هم‌چنین برای محصلینی که هنوز با تحصیل در دانشگاه و انتخاب رشته از نظر زمانی فاصله‌ زیاد دارند، دورنمای خوبی است. در این آموزش ابتدا توضیحاتی در مورد دانشگاه هنر، تاریخچه‌ آن و رشته‌های آن ارائه می‌شود و در ادامه به آشنایی با فارغ‌التحصیلان این دانشگاه که در رشته‌های خود به طریقی شناخته شده هستند، می‌پردازیم.
دوره معرفی دانشگاه هنر ایران + افراد تاثیرگذار فارغ التحصیل رشته هنر دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 24 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی کهنسال مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره معرفی دانشگاه هنر ایران + افراد تاثیرگذار فارغ التحصیل رشته هنر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی