اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ترسیم فلش در ورد Word (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ترسیم فلش در ورد Word (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم‌افزار ورد یکی از قدرتمندترین ابزارهای پردازش متن است که توسط مایکروسافت توسعه یافته است. یکی از ویژگی‌های مفید ورد، امکان ترسیم اشکال مختلف مانند فلش یا پیکان است. ترسیم فلش‌ها در ورد می‌تواند برای اظهار نظر، توضیحات و یا نشان دادن روابط و اتصالات در مستندات و نوشته‌ها بسیار مفید باشد. با این ابزار می‌توان مستندات را به شکلی موثرتر و قابل فهم‌تر برای مخاطبان آماده کرد. این مهارت به‌ویژه برای افرادی که در محیط‌های آموزشی یا کسب و کار فعالیت می‌کنند، بسیار حیاتی است زیرا امکان انتقال اطلاعات به صورت واضح و دقیق بسیار ارزشمند است. برای ترسیم فلش در ورد، می‌توان از ابزارهای مختلفی استفاده کرد. می‌توان از ابزار خطوط مورب، ابزار اشکال یا ابزار SmartArt برای ترسیم انواع مختلف فلش استفاده کرد. مراحل ترسیم فلش در ورد به این صورت است که ابتدا ابزار مناسب را انتخاب و فلش مورد نظر را ترسیم می‌کنیم و سپس فرمت‌بندی فلش با تنظیم رنگ، ضخامت و سایر ویژگی‌ها را متناسب با نوع محتوا انجام می‌دهیم.
دوره آموزش ترسیم فلش در ورد Word (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ترسیم فلش در ورد Word (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی