اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تعریف فیزیک برهمکنش ها با ابزار مونت کارلوی Geant4 (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تعریف فیزیک برهمکنش ها با ابزار مونت کارلوی Geant4 (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

شبیه‌سازی به روش مونت کارلو (Monte Carlo)، یک روش دقیق برای تایید نتایج، توسعه و بهینه‌سازی یک آزمایش نوعی است. کد Geant4 (برگرفته از Geometry and Tracking)، یک ابزار شبیه‌سازی به روش مونت کارلو است که به زبان برنامه‌نویسی ++C نوشته شده و بر مبنای ترابرد انواع ذرات در محیط است. Geant4، دارای کتابخانه‌های گسترده حاوی سطح مقطع (احتمال برهم کنش) ذرات مختلف و در محیط‌های مختلف است. ما در اين آموزش قصد داريم تا تعریف فیزیک برهمکنش ها با ابزار مونت کارلوی Geant4 را مورد بررسی قرار دهيم.
دوره آموزش تعریف فیزیک برهمکنش ها با ابزار مونت کارلوی Geant4 (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 59 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پیمان رفیعی‌پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تعریف فیزیک برهمکنش ها با ابزار مونت کارلوی Geant4 (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی