اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
نرخ بازگشت سرمایه (ROI) چیست؟ – مفاهیم و محاسبه (رایگان)
مسیر آموزشی

نرخ بازگشت سرمایه (ROI) چیست؟ – مفاهیم و محاسبه (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرخ بازگشت سرمایه (ROI)، یک معیار مالی است که برای سنجش سودآوری یک سرمایه‌گذاری یا پروژه خاص استفاده می‌شود. به عبارت دیگر، ROI نشان می‌دهد که به ازای هر یک ریال سرمایه‌گذاری، چقدر سود به دست آمده است. ROI، به صورت درصدی از سرمایه‌گذاری اولیه بیان می‌شود و می تواند مثبت (سودآور) یا منفی (زیان‌آور) باشد. عوامل متعددی بر نرخ بازگشت سرمایه (ROI) تاثیر می‌گذارند. میزان تقاضا برای محصول یا خدمات یکی از این عوامل است؛ تقاضای بالا می‌تواند منجر به افزایش قیمت‌ها و در نتیجه افزایش ROI شود. همچنین، هزینه‌های تولید پایین می‌تواند به افزایش سودآوری و بهبود ROI منجر شود. کارایی عملیاتی نیز نقش مهمی در این زمینه دارد؛ مدیریت کارآمد و عملیات بهینه می‌توانند هزینه‌ها را کاهش داده و ROI را افزایش دهند. با محاسبه و تحلیل ROI، می‌توان تصمیمات آگاهانه‌تری در مورد سرمایه‌گذاری‌ها و تخصیص منابع گرفت و از این طریق به بهبود عملکرد مالی و بهره‌وری کلی دست یافت.
دوره نرخ بازگشت سرمایه (ROI) چیست؟ – مفاهیم و محاسبه (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره نرخ بازگشت سرمایه (ROI) چیست؟ – مفاهیم و محاسبه (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی