اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصول کنترل بحران و تحلیل خطر HACCP در صنایع غذایی
مسیر آموزشی

آموزش اصول کنترل بحران و تحلیل خطر HACCP در صنایع غذایی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:نفیسه روانفر0
  • زمان:3 ساعت و 22 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ایمنی یکی از مهم‌ترین جنبه‌های کیفیت یک ماده غذایی است و، در صورت نبود آن، هزینه‌های مادی و غیرمادی زیادی به تولیدکننده، مصرف‌کننده و، در نهایت، جامعه تحمیل می‌شود. امروزه حفظ ایمنی در مواد غذایی به یک چالش مهم تبدیل شده و، از طرفی، بیماری‌های ناشی از غذا از مشکلات مهم برای سلامت جوامع هستند. علاوه بر این، ایمنی کالای‌های غذایی معیار مهمی برای ورود به بازارهای جهانی به حساب می‌آید. HACCP یک روش سیتماتیک است که به سازمان‌ها کمک می‌کند نقاط حساس و خطرآفرین در تولید مواد غذایی را شناسایی کنند و با دقت بیشتری به آن‌ها نظارت داشته باشند و تضمین می‌کند فرآورده غذایی ایمن و سالم تولید شود. در این آموزش، نحوه پیاده‌سازی برنامه‌های پیش‌نیازی، عملیات اولیه، اصول هفت‌گانه و نحوه ممیزی سامانه HACCP را خواهیم آموخت.
دوره آموزش اصول کنترل بحران و تحلیل خطر HACCP در صنایع غذایی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نفیسه روانفر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول کنترل بحران و تحلیل خطر HACCP در صنایع غذایی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی