اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سالیدورکس – طراحی و مدل‌ سازی با SOLIDWORKS – پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش سالیدورکس – طراحی و مدل‌ سازی با SOLIDWORKS – پیشرفته

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:عباس محمدی4.5
  • زمان:4 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس با ابزارهای پیشرفته سالیدورک آشنا می‌شویم. یادگیری این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا بتوانید موقعیت‌های شغلی بهتری در بهترین شرکت‌های طراحی مهندسی به دست بیاورید و از علم مکانیک خود، حداکثر استفاده را جهت طراحی ببرید. سالیدورک به ما کمک می‌کند تا بدون هزینه زیاد مدل‌های خود را طراحی کرده و شبیه‌سازی کنیم تا در صورت نیاز بدون هیچ هزینه‌ای اصلاحات لازم را روی مدل خود انجام داده و دوباره طرح اولیه خود را مورد تحلیل و آزمایش قرار دهیم. در این فرادرس ابتدا به طراحی شفت و Housing هواپیما می‌پردازیم، سپس مدل‌سازی چند مثال پیچیده و نحوه خروجی‌ گرفتن را بررسی می‌کنیم. در انتهای آموزش طراحی سیستم Cam Follower را به شما مخاطبین عزیز آموزش می‌دهیم.
دوره آموزش سالیدورکس – طراحی و مدل‌ سازی با SOLIDWORKS – پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عباس محمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سالیدورکس – طراحی و مدل‌ سازی با SOLIDWORKS – پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی