اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آزمون استعداد تحصیلی دکترا - حل سوالات کنکور گروه فنی و مهندسی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آزمون استعداد تحصیلی دکترا - حل سوالات کنکور گروه فنی و مهندسی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

همانطور که می دانید، یکی از دروس امتحانی در آزمون دکتری تمامی رشته ها، درس استعداد تحصیلی است. با توجه به علومی که در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه فرا گرفته اید، با سوالات مطرح شده در دروس زبان تخصصی (مربوط به هر رشته) نسبتا آشنایی خواهید داشت، اما سوالات درس استعداد تحصیلی کمی متفاوت است و چنانچه نمونه های آن را قبل از کنکور کار نکرده باشید، ممکن است در حل آن ها با مشکل مواجه شوید و زمان زیادی از آزمون را صرف پاسخ به سوالات این درس کنید. ما در این آموزش قصد داریم تا حل سوالات کنکور - گروه فنی و مهندسی در آزمون استعداد تحصیلی دکترا را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش آزمون استعداد تحصیلی دکترا - حل سوالات کنکور گروه فنی و مهندسی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حمیدرضا اکرمی فرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آزمون استعداد تحصیلی دکترا - حل سوالات کنکور گروه فنی و مهندسی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی