اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اف ایکس گراف – رسم نمودارهای ریاضی با FX Graph
مسیر آموزشی

آموزش اف ایکس گراف – رسم نمودارهای ریاضی با FX Graph

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه گسترش علوم ریاضی و مسائل کاربردی آن، یکی از اهداف نظام های آموزشی است که این امر مستلزم تربیت نیروهای دانش آموخته در این زمینه است و لذا استفاده از تکنیک های موثر و سودمند جهت انتقال بهتر و سریع تر دانش ریاضی، همواره مورد توجه صاحب نظران بوده و هست. در همین راستا و با در نظر گرفتن این هدف، به معرفی و آموزش یکی از نرم افزارهای کاربردی با عنوان FX Graph خواهیم پرداخت. محیط کاربری راحت و آسان این نرم افزار، امکان رسم و حل معادلات ریاضی را برای بسیاری از رشته ها از قبیل: ریاضی، تجزیه و تحلیل مالی، آمار زیستی، اقتصاد، صنعت بیمه، مراقبت های بهداشتی، مدیریت، صنایع و تحقیقات بالینی و... فراهم می نماید.
دوره آموزش اف ایکس گراف – رسم نمودارهای ریاضی با FX Graph دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط لیلا تیموری یگانه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اف ایکس گراف – رسم نمودارهای ریاضی با FX Graph را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی