اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کادر متنی Name Box در اکسل (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش کادر متنی Name Box در اکسل (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از ویژگی‌های Excel که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سرعت به نواحی مختلف از جدول داده‌ها دسترسی پیدا کنند، کادر متنی یا Name Box است. کادر متنی در بالای صفحه Excel قرار دارد و به کاربران اجازه می‌دهد تا نام یا آدرس مستقیمی را برای یک سلول وارد کنند. علاوه بر این، این کادر متنی به کاربران کمک می‌کند تا به سرعت به نواحی خاصی از ورک‌شیت‌ها، جداول یا سلول‌ها دسترسی پیدا کنند و آن‌ها را انتخاب کنند.
دوره آموزش کادر متنی Name Box در اکسل (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 17 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کادر متنی Name Box در اکسل (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی