اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان ویرایش ویدئو با سونی وگاس SONY Vegas – سریع و آسان در ۵۰ دقیقه
مسیر آموزشی

آموزش رایگان ویرایش ویدئو با سونی وگاس SONY Vegas – سریع و آسان در ۵۰ دقیقه

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

وگاس Vegas نرم‌افزار ویرایش ویدئو از کمپانی Sony است که امکانات گسترده‌ای برای ویرایش ویدئو، ایجاد افکت‌های ویژه، اضافه کردن صدا، ادغام فایل‌های صوتی و تصویری و انجام سایر عملیات ویرایشی را فراهم می‌کند. نرم‌افزار Vegas، یکی از بهترین نرم‌افزارهای شروع کار ویرایش یا تدوین ویدئو است. با محیط بسیار ساده Sony Vegas می‌توان حرفه تدوین را به صورت مبتدی تا حرفه‌ای یاد گرفت و از نکات مربوط به قواعد ویرایش بهره برد. این نرم‌افزار، همانند نرم‌افزارهای مشابه خود می‌تواند گزینه مناسبی برای شروع کار در زمینه ساخت ویدئوهای آموزشی، موزیک ویدئو، ویرایش فیلم و انیمیشن و تمامی اموری باشد که نیاز است با یک نرم‌افزار ادیت ویدئو انجام شود. در این آموزش می‌خواهیم به صورت قدم‌به‌قدم با خواص و قابلیت‌های مهم Sony Vegas آشنا شویم و به عنوان نمونه، یک ویدئوی آموزشی را ویرایش کنیم؛ با قواعد ویرایش صحیح و روانشناسی نکات مربوط به ویرایش فیلم آموزشی آشنا می‌شویم. در ادامه، به اصلاح اولیه صوت و ایجاد یک صوت استاندارد برای فیلم آموزشی خواهیم پرداخت و در نهایت، خروجی کار خود را با آموزش‌های موجود در مارکت مقایسه می‌کنیم.
دوره آموزش رایگان ویرایش ویدئو با سونی وگاس SONY Vegas – سریع و آسان در ۵۰ دقیقه دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 51 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا جعفری جَید مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان ویرایش ویدئو با سونی وگاس SONY Vegas – سریع و آسان در ۵۰ دقیقه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی