اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش لینوکس فدورا – نصب و تنظیمات اولیه Fedora
مسیر آموزشی

آموزش لینوکس فدورا – نصب و تنظیمات اولیه Fedora

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

Fedora (فدورا)، به عنوان یکی از قوی ترین توزیع های مبتنی بر لینوکس مورد استفاده بسیاری از کاربران حرفه ای دنیای متن باز قرار می گیرد. Fedora برادر کوچک تر سیستم عامل تجاری Red Hat Enterprise است. Fedora، دو ویژگی ممتاز دارد که کاربران مختلف را برای استفاده از خود ترقیب می کند. 1: استفاده از تکنولوژی های جدید و 2: قابلیت استفاده به عنوان یک سرور قدرتمند. به جهت این که مرحله نصب، یکی از بزرگ ترین موانع برای ورود به دنیای لینوکس به شمار می رود، در این فرادرس سعی داریم مراحل نصب سیستم عامل Fedora را آموزش دهیم تا کاربران بتوانند از این مرحله به راحتی عبور کنند و وارد دنیای لینوکس شوند. تلاش شده است تا مراحل نصب به صورت کامل به همراه توضیحات مربوط به ساختار لینوکس گفته شود.
دوره آموزش لینوکس فدورا – نصب و تنظیمات اولیه Fedora دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا آقازاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش لینوکس فدورا – نصب و تنظیمات اولیه Fedora را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی