اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سیستم توزیع و انتقال بارهای ثقلی در بارگذاری سازه ها با اکسل (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش سیستم توزیع و انتقال بارهای ثقلی در بارگذاری سازه ها با اکسل (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این ویدیو آموزشی سعی بر تسهیل انجام این محاسبات با استفاده از نرم افزار بسیار کاربردی و ساده اکسل را داریم. با استفاده از آموزش های ارائه شده در این ویدیو مهندسان و دانشجویان عزیز قادر خواهند بود با یک بار تهیه فایل مادر و با استفاده از قابلیت فرمول نویسی در اکسل، محاسبات بارگذاری پروژه های خود را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند. لازم به ذکر است آموزش های ارائه شده در این ویدیوها به زبانی ساده و بر اساس آخرین ویرایش مبحث ششم مقرارت ملی ساختمان (ویرایش جدید سال ۹۲) و آیین نامه ۲۸۰۰ (ویرایش چهارم) هستند. ما در این آموزش قصد داریم تا مبحث سیستم توزیع و انتقال بارهای ثقلی در بارگذاری سازه ها با اکسل را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش سیستم توزیع و انتقال بارهای ثقلی در بارگذاری سازه ها با اکسل (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 56 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مریم سینایی نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سیستم توزیع و انتقال بارهای ثقلی در بارگذاری سازه ها با اکسل (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی