اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش گیتار کلاسیک + اجرای ۱۵ قطعه – تکمیلی
مسیر آموزشی

آموزش گیتار کلاسیک + اجرای ۱۵ قطعه – تکمیلی

998,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 998,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

برای فراگیری گیتار کلاسیک، لازم است ابتدا تکنیک‌های مخصوص نوازندگی با انگشت یا همان فینگر استایل را فراگرفته تا بتوانیم قطعات این سبک را به خوبی نواخته و فرم نوازندگی این سبک را به صورت اصولی دنبال کنیم. یادگیری گیتارکلاسیک بدون آشنایی با آموزش‌های تاثیرگذار در این ساز و همچنین آشنایی با گیتاریست‌های موفق این ساز که باعث جهانی شدن گیتار بوده‌اند، دارای اهمیت بسیاری است. لذا فراگرفتن قطعات و تمرین‌های مربوط به این آهنگسازان در سبک فینگراستایل ضروری بوده و برای حرفه‌ای شدن در این ساز، بایستی آن‌ها را فراگرفته و بر آن‌ها مسلط شویم. در این آموزش، پس از مروری بر تکنیک‌های دست راست و با معرفی تخصصی اتودهایی از نوازندگان سرشناس گیتار کلاسیک، به شناخت بافت موسیقیایی هریک از آن‌ها می‌پردازیم. برای تسلط بر سبک فینگراستایل، باید الگوهای مختلفی از آرپژ و همچنین تنالیته‌های مختلفی از قطعات در گام‌های متفاوت را یاد گرفته و نکات هریک از گام‌ها را بررسی کنیم تا هم از نظر تئوری موسیقی دانش کافی به دست آورده باشیم و هم بتوانیم به تحلیل هریک از این فرم‌ها بپردازیم. لذا در این آموزش تمرکز اصلی بر اجرای اتودها، تمرینات و همچنین اجرای والس‌ها و پرلودهایی در گام‌های مختلف خواهد بود.
دوره آموزش گیتار کلاسیک + اجرای ۱۵ قطعه – تکمیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسین جوادی‌پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 998,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گیتار کلاسیک + اجرای ۱۵ قطعه – تکمیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی