اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش افکت برف در تصویر با فتوشاپ Photoshop  (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش افکت برف در تصویر با فتوشاپ Photoshop (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فتوشاپ که یکی از قدرتمندترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای ویرایش تصویر و طراحی گرافیکی است، توسط شرکت Adobe Systems توسعه داده شده است. فتوشاپ کاربردهای زیادی دارد؛ با استفاده از فتوشاپ می‌توان تصاویر را بهبود داد و عناصر مختلف را به آن اضافه کرد و طرح‌های گرافیکی گوناگون ایجاد کرد، به همین دلیل به یکی از ابزارهای حرفه‌ای و اساسی در حوزه گرافیک و طراحی تبدیل شده است. این نرم‌افزار قابلیت‌های فراوانی مانند ویرایش و اصلاح تصاویر و عکس‌ها، طراحی در زمینه تبلیغات، طراحی جلد کتاب و مجله، طراحی کارت ویزیت و لوگو، ساخت انیمیشن و ...  ابزارهای گسترده‌ای برای طراحی انواع آثار گرافیکی، ایجاد انیمیشن و رسانه‌های دیجیتال دارد. همچنین این نرم‌افزار مجموعه‌ای از ابزارها و فیچرهای متنوع را دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان از ویرایش‌های پایه‌ای مانند تغییر اندازه و رنگ تا تغییرات پیچیده‌تر را انجام داد و افکت‌های ویژه‌ای مانند لایه‌ها، ماسک‌ها، فیلترها و براش‌ها را اعمال کرد. در این آموزش به یادگیری اعمال یکی از این افکت‌ها یعنی افکت بارش برف می‌پردازیم.
دوره آموزش افکت برف در تصویر با فتوشاپ Photoshop (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش افکت برف در تصویر با فتوشاپ Photoshop (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی