اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش غیرفعال کردن ویندوز دیفندر Windows Defender + کاربرد (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش غیرفعال کردن ویندوز دیفندر Windows Defender + کاربرد (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:حنانه میرآبی4.1
  • زمان:5 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

Windows Defender یک نرم‌افزار امنیتی پیش‌فرض در سیستم عامل ویندوز داخلی است. این نرم‌افزار به عنوان یک راه‌حل جامع امنیتی برای حفاظت از سیستم‌های ویندوز در برابر ویروس‌ها، تروجان‌ها، بدافزارها یا نرم‌افزارهای مخرب و سایر تهدیدات سایبری عمل می‌کند. گاهی اوقات ممکن است، نرم‌افزار مدنظر کاربر با windows defender تداخل داشته و مشکلاتی را برای کاربر ایجاد کند. در این موارد نیاز است برای حل مشکل ویندوز دیفندر را غیرفعال کنیم. با توجه به اینکه ممکن است این مشکل برای هر کاربری رخ دهد،یادگیری نحوه غیرفعال کردن آن می‌تواند برای همه کاربران ویندوز مفید باشد. در این آموزش، ابتدا با Windows Defender آشنا می‌شویم. سپس یاد می‌گیریم که چه زمانی باید آن را غیرفعال کنیم. در نهایت چگونگی غیرفعال کردن آن را فرا می‌گیریم.
دوره آموزش غیرفعال کردن ویندوز دیفندر Windows Defender + کاربرد (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حنانه میرآبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش غیرفعال کردن ویندوز دیفندر Windows Defender + کاربرد (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی