اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور ادوبی کپتیویت Adobe Captivate – ساخت برنامه های تعاملی
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور ادوبی کپتیویت Adobe Captivate – ساخت برنامه های تعاملی

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

وجود تعامل در ارائه مطالب تدریس دیجیتال و آنلاین، می‌تواند منجر به درک بهتر مطالب توسط مخاطب شود و به ما نیز در ارائه مطالب کمک می‌کند. ابزارها و نرم‌افزارهای بسیار زیاد و متنوعی در زمینه ساخت محتواهای تعاملی وجود دارند که در بین آن‌ها، می‌توانیم ادوبی کپتیویت (Adobe Captivate) را به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین ابزارها در این حوزه معرفی کنیم. هدف ما در این آموزش این است که با توجه به قدرت نرم‌افزار ادوبی کپتیویت و البته پیچیدگی‌های آن و در عین حال، در اختیار داشتن یک محیط کاربرپسند و گرافیکی، آنچه که لازم است را برای شروع به کار یاد بگیریم. در ابتدا، به بررسی قابلیت‌ها و امکانات Adobe Captivate می‌پردازیم و، سپس، در قالب یک پروژه عملی، آموزش را تا رسیدن به نتیجه و تکمیل پروژه ادامه می‌دهیم. با گذراندن این آموزش، علاوه بر اینکه می‌توانید دانش و اطلاعات خود را در اختیار دیگران قرار دهید، امکان همکاری با سازمان‌ها، موسسات آموزشی، مدارس و، در مجموع، هر کجا که بحث آموزش وجود داشته باشد را خواهید داشت و از این طریق، شرایط ورود شما به بازار کار و کسب درآمدهای مناسب، فراهم خواهد شد.
دوره آموزش پروژه محور ادوبی کپتیویت Adobe Captivate – ساخت برنامه های تعاملی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور ادوبی کپتیویت Adobe Captivate – ساخت برنامه های تعاملی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی