اطلاعات دوره
آموزش مقدمه ای بر محتوای الکترونیک با نرم افزار Adobe Captivate (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مقدمه ای بر محتوای الکترونیک با نرم افزار Adobe Captivate (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس سعی شده است مفاهیم کلی آموزش و تولید محتوای الکترونیک مورد بحث قرار گیرد و یک دید کلی از این موضوع برای مخاطب ایجاد گردد. سپس نرم افزار ادوبی کپتیویت (Adobe Captivate) که یک نرم افزار تولید محتوای الکترونیک است و توسط شرکت ادوبی منتشر و توسعه داده شده است، به صورت کامل آموزش داده شود.
دوره آموزش مقدمه ای بر محتوای الکترونیک با نرم افزار Adobe Captivate (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نیوشا کوهستانیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدمه ای بر محتوای الکترونیک با نرم افزار Adobe Captivate (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

پویا

سلام خیلی عالی بود. با توجه به اینکه آموزش رایگان هست مباحث خوبه. کاش نسخه پولی هم بگذارید و مباحث بیشتر بگید. همه آموزش های فرادرس عالی و فوق العاده هستند. باتشکر و خسته نباشید خدمت همه عزیزانی که در فرادرس مشغول هستند. به امید آموزش های بهتر و بیشتر و جامع تر، کاش مدرک هم بدید

سیروان

کیفیت آموزش معمولی بود البته برای من که خیلی آشنایی دارم شاید برای دوستانی که تا حالا با نرم افزار Adobe Captivate کار نکرده اند یا کم کار کرده اند خیلی می تونه مفید باشه چون خانم مهدس خیلی بادقت بخش های نرمافزار رو توضیح داده اند از جمله ضعف های آموزش : 1- تسلط کامل نداشتن بر بحث در ویدیو ها 2-زیاد بحث کردن در مورد نکات غیر کاربردی 3-سرعت خیلی پایین بیان درس توسط خانم مهندس البته این نظر منه و میتونه برای شما متفاوت باشه با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی