اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پشتیبان گیری، بازیابی و تیونینگ با آپاچی کاساندرا (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش پشتیبان گیری، بازیابی و تیونینگ با آپاچی کاساندرا (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سعید فضلعلی4.6
  • زمان:39 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کلان داده، یکی از تازه ترین حوزه های مطرح شده در حوزه فناوری اطلاعات به شمار می رود که به شدت در حال گسترش و پیشرفت بوده و در حوزه های متفاوتی از علوم کاربرد پیدا کرده است. کلان داده، همراه با خود مفاهیم و برنامه های جدیدی را ارائه نموده است که برای پیاده سازی به معماری خاص خود نیاز دارد. آپاچی کاساندرا (Apache Cassandra) یکی از مناسب ترین آن ها برای استفاده در معماری کلان داده را دارد. ما در این آموزش قصد داریم تا پشتیبان گیری، بازیابی و تیونینگ با آپاچی کاساندرا را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش پشتیبان گیری، بازیابی و تیونینگ با آپاچی کاساندرا (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سعید فضلعلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پشتیبان گیری، بازیابی و تیونینگ با آپاچی کاساندرا (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی