اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ابزار مونت کارلوی Geant4 – تکمیلی
مسیر آموزشی

آموزش ابزار مونت کارلوی Geant4 – تکمیلی

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اگر به دنبال شبیه‌سازی آزمایش‌های تجربی در زمینه‌های علوم مرتبط با پرتو هستید، قطعا به یک ابزار شبیه‌ساز قوی نیازمندید. از آنجا که طبیعت و ماهیت پرتوزایی بر پایه مباحث آماری توصیف می‌شود، اهمیت استفاده از روش مونت ‌کارلو (Monte Carlo) در این زمینه خودش را بیشتر نشان می‌دهد. همان‌طور که در فرادرس آموزش مقدماتی Geant4 (+) بیان کردیم، Geant4 یک ابزار رایگان است که ترابرد ذرات مختلف را در محیط‌های گوناگون به روش مونت ‌کارلو شبیه‌سازی می‌کند. در این فرادرس که در واقع بخش تکمیلی آموزش مقدماتی Geant4 است با مطالب کاربردی بیشتری در زمینه علوم مرتبط با پرتو آشنا می‌شوید.
دوره آموزش ابزار مونت کارلوی Geant4 – تکمیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پیمان رفیعی‌پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ابزار مونت کارلوی Geant4 – تکمیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی