اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش حفر چاه و فضاهای زیرزمینی
مسیر آموزشی

آموزش حفر چاه و فضاهای زیرزمینی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس مراحل احداث و آماده سازی فضاهای زیرزمینی شامل: تهیه طرح تونل، انجام مطالعات ضروری قبل از فرایند طراحی و روش های مختلف حفاری در فضاهای زیرزمینی از قبیل: تونل های معدنی و مترو و چاه ها با استفاده از دستگاه های حفاری مکانیزه تمام مقطع و استخراج بخشی از قبیل: TBM و Road header  توضیح داده شده است. با توجه به اهمیت طراحی فضاهای زیرزمینی قبل از انجام فعالیت حفاری تونل، این آموزش تهیه و تنظیم شده است. از جمله مزایای این فرادرس می توان به مناسب بودن مطالب ارائه شده برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته مهندسی معدن اشاره کرد. علاوه بر این، با مشاهده این فرادرس شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن به یادگیری روش های مختلف حفاری فضاهای زیرزمینی به صورت تصویری بپردازید.
دوره آموزش حفر چاه و فضاهای زیرزمینی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط طیبه رمضانعلی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حفر چاه و فضاهای زیرزمینی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی