اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو
مسیر آموزشی

آموزش المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:کرامت زمانی0
  • زمان:5 ساعت و 15 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

المپیاد نانو هر ساله در کشور ما توسط ستاد نانو برگزار می‌شود. دانش‌آموزان علاقه‌مند به نانو با شرکت در این آزمون و کسب رتبه علاوه بر کسب جوایز نقدی از امتیازات بنیاد ملی نخبگان و تسهیلات آن بهره‌مند می‌شوند. در این آموزش قصد داریم تا شما را با مفاهیم مقدماتی علم جذاب نانو آشنا کنیم تا برای شرکت در المپیاد نانو آماده شوید. نانو یک علم نو و بین رشته‌ای است که متخصصان آن به حوزه‌های مختلفی از جمله شیمی، فیزیک، زیست‌شناسی، ریاضیات، مهندسی و... مسلط باشند. یکی از ویژگی‌های مهم نانو کاربردی بودن آن است که در زندگی ما برای ساخت مواد و ابزارهای گوناگون استفاده می‌شود.
دوره آموزش المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط کرامت زمانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی