اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش میکروبیولوژی ۱ – مرور و حل تست کنکور ارشد
مسیر آموزشی

آموزش میکروبیولوژی ۱ – مرور و حل تست کنکور ارشد

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:الهه ابراهیمی0
  • زمان:4 ساعت و 21 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس های مطرح شده در آموزش میکروبیولوژی عمومی به دلیل بیان مسائل بنیادین و کاربردی میکروب شناسی، به گونه ای ارائه می گردد که براساس نیاز دانشجویان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد قابل استفاده باشد. بر این اساس، در این فرادرس مفاهیم کلی میکروبیولوژی عمومی براساس نیاز دانشجویان مقطع کارشناسی مجموعه زیست شناسی ارائه شده است. همچنین به دلیل بررسی تست های آزمون های سراسری و آزاد در این آموزش، منبع مفیدی برای کسب آمادگی حضور در آزمون کارشناسی ارشد برای داوطلبان کنکور به شمار می رود.
دوره آموزش میکروبیولوژی ۱ – مرور و حل تست کنکور ارشد دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط الهه ابراهیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش میکروبیولوژی ۱ – مرور و حل تست کنکور ارشد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی